Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Lurer på hvordan dere ville tatt dette. Driver å blir kjent med en fyr, jeg sendte han SMS en dag her. Han svarte ikke med engang. Neste gang jeg pratet med han så virket han veldig ivrig på å fortelle at han ikke hadde ment å legge fra seg tlf. Og at hadde han hatt med seg tlf så hadde han svart med engang. SMS handlet bare om å være med til lekeland med barna. Anonymous poster hash: 90112...9c4
Gjest yrild Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Det var jo hyggelig sagt av ham, i tifelle du ventet på sms :-) omtenksomt!
Mandala Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Jeg forstår ikke helt spm egentlig. Er det så mye "å ta" på noen spesiell måte? Det er jo bare en normal konversasjon. Stusset mer på at du skal ha han med sammen med barna når du driver og blir kjent med han.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg forstår ikke helt spm egentlig. Er det så mye "å ta" på noen spesiell måte? Det er jo bare en normal konversasjon. Stusset mer på at du skal ha han med sammen med barna når du driver og blir kjent med han. Var han og hans unge jeg ville ha med. Barna våre leker bra sammen Anonymous poster hash: 90112...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå