Gå til innhold

Hvilken leirskole var dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jotunfjell leirskole, Raubergstulen. Må ha vært i 96 eller 97. Husker det som en veldig fin opplevelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fevik.. Må ha vært midten/ slutten av 90-tallet..

Skrevet

Var på Drageid sammen med Ingolf :P

Hahahahaha, epic fyr! Drakk han mye vann? :P Husker han ropte "halvsershkel!!!!!" (halvsirkel) når vi måtte få med oss info. Anonymous poster hash: c9e13...9a4

Haha! Det husker jeg ikke.

Vi måtte sette pekefingrene på tiningen for å "koble på datamaskinene", når vi ikke fulgte med :P

Skrevet

Lifjell. Slutten av 2000tallet. Grusomt.

Anonymous poster hash: fd7bd...159

Haha, hvilken tidsalder lever du i?

Anonymous poster hash: cdc3f...805

Skrevet

Bjørnsund på Sunnmøre, fantastisk sted i havgapet :)

Anonymous poster hash: 63eac...257

Bjørnsund er i Romsdalen ;)

Men ja, jeg var der på leirskole. Fantastisk sted. Vil tilbake dit!

Der var jeg å!!! Måtte spise snegler så jeg syntes ikke det var såååå fantastisk, men sånn var det med skolen vår.

Anonymous poster hash: f6cc2...010

Det måtte ikke vi.

Men husker historien om Bua Marit var skummel.

Jeg var også på Bjørnsund:) husker ikke noe om Marit, men husker Kaffekjelen. Og at vi var i et kirkebygg, eller det de brukte som kirke. Og så husker jeg båtturen på vei ut dit, ble veldig dårlig. Men fin og spennende tur:) var vel også forelska, i en ny en hver dag... ;)

Anonymous poster hash: cf4ce...2ce

Skrevet

Bjørnsund på Sunnmøre, fantastisk sted i havgapet :)Anonymous poster hash: 63eac...257

Ehem! Det ligger i romsdalen!

Skrevet

Lifjell. Slutten av 2000tallet. Grusomt.

Anonymous poster hash: fd7bd...159

Haha, hvilken tidsalder lever du i?

Anonymous poster hash: cdc3f...805

Eg tippar byrjinga av 22 århundre..
Skrevet

Morsomt å se hvilke som fortsatt eksistere og om vi er mange som har vært samme sted.

Vår klasse var på Spiterstølen tidlig på 90-tallet.

Jeg var på Kristensamfundets barne- og ungdomsleir, veldig koselig og flotte folk! :) Ikke noen frelst stemning, men masse musikk, humor og hygge.

Med klassen var vi på Soleggen.

Anonymous poster hash: 36f25...9a8

Skrevet

Fevik maritime leirskole i 93 eller 94...

Fevik her også :) må ha vært samme år :)

Skrevet

Å ja men den bitte lille topp luen,hehe.husker bare grusom mat og at jeg frøs hele oppholdet.
Skrevet

Runde Leirskole på 90-tallet

Anonymous poster hash: e2604...654

Jeg også!

Anonymous poster hash: cbc28...eb2

Skrevet

Å ja men den bitte lille topp luen,hehe.husker bare grusom mat og at jeg frøs hele oppholdet.

De 8km fra butikken var grusom lang:p

Skrevet

Haralvigen på 80- tallet. . :-)

Jeg og var på Haraldvigen- åå husker det som et fantastisk sted;) mulig det var noe med stemningen og folka og:-)

Anonymous poster hash: 6689c...eb9

Skrevet

Hardangertun Leirskole!Husker det som en fantastisk tur med masse gode opplevelser og minner:-)

Skrevet

Gullingen i 2000.. :)  Var med Sandve skole frå stavanger/sandnes.

Anonymous poster hash: 16035...e23
Skrevet

Bøvertun? Tur til Galdhøpiggen og masse naturopplevelser. 1989/90 kanskje? Orker ikke å regne etter ;)

Skrevet

Husker inne hva det het.. Men var ike så langt unna Grimsad.

Var i 7 klasse, hmm 2003?

Vi var på Fevik (som jo er like i nærheten av Grimstad og Terje Vigens hus/sted) :) 

Skrevet

Jeg og, men i 2006 elns. Åh, det var så utrolig fint der nede! Bortsett fra da vi måtte se på hvordan han sløya en fisk og fikk ta på fiskeøyet.. der gikk grensa mi for å si det sånn! 

Skrevet

Jeg og, men i 2006 elns. Åh, det var så utrolig fint der nede! Bortsett fra da vi måtte se på hvordan han sløya en fisk og fikk ta på fiskeøyet.. der gikk grensa mi for å si det sånn!

Haha ja Fenvik var det ;) jeg kyssa i bussen på lekeplassen der g greier ;) good days ;)

Skrevet

Var på brennabu i 2001 og på fevik maritime leirskole i 2003. forsåvidt 7 og 9 klasse.

Anonymous poster hash: 177e1...c12
Skrevet

Haha ja Fenvik var det ;) jeg kyssa i bussen på lekeplassen der g greier ;) good days ;)

awe, haha. Jeg husker hele klassen vår lekte politi og tyv helt til vi måtte inn, og at beste lærern vår kom inn å vekket oss om morgenen (mykt og stille) og at vi fikk lære og ro, og ja. ah good old days. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...