Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Siden det har vært så mye negativt her inne i det siste, kan vi lage en tråd som vi bare sier positive ting til hverandre her. Vi skal stå sammen og vi skal alltid holde i lag Anonymous poster hash: 216b2...ea7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Seriøst??? Anonymous poster hash: 6e4d7...e5f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Ja, jeg elsker deg Anonymous poster hash: d6b8b...17b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Ja, jeg elsker deg Anonymous poster hash: d6b8b...17b Takk, elsker deg og. Anonymous poster hash: 216b2...ea7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg fant innleggene til Elsker livet ganske morsomme i tråden "fortell noe skikkelig uinteressant da". Særlig det med håret da, og at mannen klippet henne! HAHA! Kan bare se for meg hvordan jeg hadde sett ut om min mann hadde klippet meg... Hohoho Anonymous poster hash: 3cebf...045
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Jeg fant innleggene til Elsker livet ganske morsomme i tråden "fortell noe skikkelig uinteressant da". Særlig det med håret da, og at mannen klippet henne! HAHA! Kan bare se for meg hvordan jeg hadde sett ut om min mann hadde klippet meg... Hohoho Anonymous poster hash: 3cebf...045 Det var faktisk jeg som startet den tråden, så da bør du bare elske meg for at jeg fikk deg til å le. Anonymous poster hash: 6e4d7...e5f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Jeg fant innleggene til Elsker livet ganske morsomme i tråden "fortell noe skikkelig uinteressant da". Særlig det med håret da, og at mannen klippet henne! HAHA! Kan bare se for meg hvordan jeg hadde sett ut om min mann hadde klippet meg... Hohoho Anonymous poster hash: 3cebf...045 Det var faktisk jeg som startet den tråden, så da bør du bare elske meg for at jeg fikk deg til å le. Anonymous poster hash: 6e4d7...e5f Fru Åsta? Jeg skrev jo at jeg elsket deg i det nye innlegget ditt om at du ville utestenges! Anonymous poster hash: 3cebf...045
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Jeg har Down syndrom så jeg elsker dere alle Anonymous poster hash: 216b2...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå