Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hjelp en nybegynner:-) Termin i desember... Har jeg feeie i tillegg til permisjonen? Anonymous poster hash: e57c1...5c9
Guttemamma75 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Ferien har du vel allerede tatt ut i år, men du kan velge å utsette permisjonen ved hjelp av inntil 4 uker og 1 dag ferie til neste år...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Ja, årets ferie har jeg tatt ut. Ok, så da kan jeg legge til 4 uker og 1 dag på permisjonen til både meg og mannen, eller? (Har ikke sett søknadsskjemaet enda, så derav dumme spm. Skal hente på mandag). Anonymous poster hash: e57c1...5c9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Ja, årets ferie har jeg tatt ut. Ok, så da kan jeg legge til 4 uker og 1 dag på permisjonen til både meg og mannen, eller? (Har ikke sett søknadsskjemaet enda, så derav dumme spm. Skal hente på mandag). Anonymous poster hash: e57c1...5c9 Du må søke om utsettelse om du skal ta ut ferien inni din permisjon, du utsetter da sluttdatoen for permisjonen. Mannen kan gjøre det samme i sin permisjon ja.. Anonymous poster hash: 968b3...a85
Guttemamma75 Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ja, årets ferie har jeg tatt ut. Ok, så da kan jeg legge til 4 uker og 1 dag på permisjonen til både meg og mannen, eller? (Har ikke sett søknadsskjemaet enda, så derav dumme spm. Skal hente på mandag). Anonymous poster hash: e57c1...5c9 Du må søke om utsettelse om du skal ta ut ferien inni din permisjon, du utsetter da sluttdatoen for permisjonen. Mannen kan gjøre det samme i sin permisjon ja.. Anonymous poster hash: 968b3...a85 Søknadsskjema finner du på www.nav.no så det er jo bare bruke søndagen til å sette i gang
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Hi her. Ja, da skal jeg gå inn på Nav og få skrevet ut skjemaet, så blir det å fylle ut i morgen:-) Anonymous poster hash: e57c1...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå