Nemo_ Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Får menslignende smerter innimellom...er bare i uke 20, men kan kanskje få kynnere så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du kan få kynnere ganske tidlig. Jeg fikk mine første i uke 8.. her så blir magen veldig stram, så slapper den av igjen. Med andremann var disse kynnerene vonde, og da var det som et stramt belte over magen. Anonymous poster hash: b67f6...ab0
Bustetroll Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Det var ingenting som menssmeter hos meg..Tenk deg at du strammer alle muskler du har i magen... Sånn kjentes det ut. Bortsett fra at den musklen som faktisk strammes, er livmoren, og den har du ingen kontroll over.. Men magen blir steinhardt, og det blir "stølt"
Edelweis Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 kjennes ut som noen tar et bånd rundt magen og drar bakover kjempe stramt. hele magen blir hard og det blir litt tyngre og puste. så kjenner du at den slipper og magen blir mykere igjen samtidig som det blir lettere og puste. nå i dette svangerskapet fikk jeg dem tidlig og nå gjør de ganske vondt også, litt som små maserier.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Så det kan altså ikke sammenlignes med menssmerter?? Da lurer jeg på hva dette er... Anonymous poster hash: 977bd...7c6
Nemo_ Skrevet 21. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2013 Å jeg skulle ikke være anonym!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Menssmerter er vel mer at livmoren strekker seg, såkalte ligamentsmerter. Kroppen din forandrer seg nå vet du Anonymous poster hash: fc709...cc1
Edelweis Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Nei jeg har ikke menssmerter under kynnere. Men ligamentsmerter er noe heeelt annet enn menssmerter. Ligamentsmerter får jeg om jeg vrir meg fort til siden når jeg ligger noen ganger eller bare at det stikker til ned på sidene i livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå