Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Skal 2 uker på hotellferie, og har et lite krapyl på 2år med Anonymous poster hash: 6cee9...d60
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Som regel ikke så mye.. Kanskje en ball, litt duplo og småting.. Ender ofte med at jeg heller kjøper noe gøy der vi er.. Anonymous poster hash: 56885...401
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Vi var på ferie i sommer med en på 3 og en på 6 år. Vi hadde med 2-3 bøker til hver, et par kosedyr, noen småbiler og ds til begge to. I tillegg kjøpte vi bøtte og spade der vi var, det holdt i massevis. Hvis vi hadde savnet noe mer, så hadde vi kjøpt lego el der vi var. Anonymous poster hash: bbe2a...730
min<3 Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Vi tok med noen biler, en bok han er glad i og et slags puslespill. Kjøpte noen flere småleker der.
3 er nok! Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ikke mye. De lekene vi har med er mest til underholdning i bilen/på flyet. En bok hver, en kosebamse/dukke hver, litt tegnesaker og kanskje en bil eller noe slikt til de hver. Men skal vi være borte lenge ville jeg regnet med at barna kom til å få en leke eller to iløpet av ferien.
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Veldig lite leker med på ferie, det er ikke behov for så mye mer enn litt tegnesaker, noen lekefigurer og kanskje en bok eller to.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Når vi reiser på tur med bil eller campingvogn får de en liten sekk hver som de kan fylle + dsi og kurio og filmer til dvd spillerene. Skulle vi flydd hadde de fått med noen dyr eller biler ol. + dsi. De er 6 og 8 år da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå