Gå til innhold

Vinterdress til ettåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en varm, myk og god vinterdress til en som blir ett år i oktober og som ikke skal være i barnehage.

Kvalitet er viktigere enn pris.

Anonymous poster hash: 7e397...a07

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Reima er god til de yngste. Den er romslig, lett og ikke så tykk noe som gjør at 1 åringen beveget seg lett. Reguler med ull/fleeze under!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt Reima til min ettåring. I butikken ble jeg anbefalt reima og isbjørn. Hun mente isbjørn dressen var best, men jeg syns den var litt å vanskeligere å få på en liten en som ikke trår nedi selv pga glidlåsen. På Reima går glidlåsen litt ned mot det ene benet og det gjorde det lettere å kle på.

Anonymous poster hash: 5f626...14a

Skrevet

Reima er super for 1-2 åringer pga denne ballongfasongen på dressen!! Lett og gir veldig bevegelsesfrihet!!!

Anonymous poster hash: 39888...b87

Skrevet

Tusen takk for svar.

Han har foret regndress fra Reima, og er veldig fornøyd med den, så da satser vi på det til vinteren også.

Anonymous poster hash: 7e397...a07

Skrevet

Har veldig god erfaring med Reima til 1-åring jeg og:)

Anonymous poster hash: da3ca...385
Skrevet

samme her, og de minste str er ofte letteå få tak i på salg :)

Anonymous poster hash: ce3af...230
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med reflex sin!

Anonymous poster hash: fda61...aa5

Skrevet

Troll er også gode dresser til så an barn :) ellers har jeg kjøpt wheat til min 3 åring. Den dressen er tykkere enn reima sin og puster bedre. Samtidig er den myk og tåler like mye vann som reima. Jeg kjøpte den på barnas hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...