Gå til innhold

Julegaver.. Tips til turglade barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt søskenbarn har 4 barn (jenter på 5,4,3 og gutt som er nyfødt)

Jeg sliter litt med gaver til disse barna. Fra før har jeg ordnet med sitteunderlag i ull til alle fire, men ønsker å ha med noe mer. Maks 200 kr pr gave.. Noen her med konkrete tips? Leker har de meeer enn nok av. Klær synes jeg er kjedelig.. Hjelp?

Anonymous poster hash: b6c83...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med termos/drkkeflaske med navn? Vet jeg har sett link til det tidligere, men husker ikke hvor. Eller grillspyd med navn påskrevet?

Syns også det er kjedelig gi klær, men har inntrykk av at vi er en sjelden rase;)

Anonymous poster hash: 2cc6e...6e8
Skrevet

Hva med å gi de leker som de har lyst på ?

Anonymous poster hash: 991eb...a77
Skrevet

Spikkeknuv eller øks til de to eldste. Skitrekk (for å bli trukket på skiturer) til 3-åringen.

Anonymous poster hash: 1c6d3...933
Skrevet

Tusen talk for svar alle sammen.

Leker ønsker ikke jeg å gi dem for de har et helt rom fullt (og da mener jeg FULLT!)

Drikkeflasker har de fler enn nok av, så det er ikke nødvendig i mine øyne:-p

Skal tenke på de mikroskopene og det, men to av jentene er livredd for innsekter..

Noen flere forslag?:-)

Skrevet

Spikkeknuv eller øks til de to eldste. Skitrekk (for å bli trukket på skiturer) til 3-åringen. Anonymous poster hash: 1c6d3...933

Kniver og økser får ikke barn av meg, det er opp til foreldrene når de får slike ting. Men er godt forslag;-)

Hi

Skrevet

Mamma laget en pakke til alle oss i huset ett år. Hadde en stor pappeske hun la tovede sitteunderlag til alle i. Spikkekniver, kompass, kart, grillspyd og noe annet tror jeg. Kniver, kompass osv var kjøpt på biltema så det ble ikke så dyrt om hun hadde kjøpt det i en annen butikk. (Hun skulle bare ha noe ved siden av sitteunderlagene)

Denne pakken falt i smak hos store og små. Det sto med stor skrift på utsiden at denne skulle åpnes i fellesskap, så det var spennende. Nesten enda mer spennende at vi måtte åpne den i fellesksap enn pakkene som var til bare de.

Nille har hvertfall hatt lommevarmere (aner ikke om det heter det. Men slike du skal knekke en metall sak i og så blir den varm. Finnes i mange former og farger. )

Anonymous poster hash: 1629c...01e

Skrevet

Jeg strikker sitteunderlag til barna i julegave i år =) strikker i eskimogarn og tøver. supert og ha med i tursekken i bhg. mine jenter har et hver som de har med i tursekken sin. de er på tur hver dag i bhg =)

Skrevet

Jeg strikker sitteunderlag til barna i julegave i år =) strikker i eskimogarn og tøver. supert og ha med i tursekken i bhg. mine jenter har et hver som de har med i tursekken sin. de er på tur hver dag i bhg =)

Det er slike jeg har ordnet med;-) usikker på hva garnet heter, men vet det er ull. Vil ha noe til, men så usikker på hva:-S

Hi

Skrevet

Da kan du kjøpe drikkeflase med navn på, eller de contigoflaskene til kalde og varme drikker, de liker jeg veldig godt. :)

ellers er jo superundertøy veldig fint for barn på tur.

tursekk, men det koster litt mer da.

eller drikkekopper som de kan ha med i sekken.

Skrevet

Thermos og skritteller.

Skritteller til barn i barnehagealder? Eh, nei, tror ikke det...

Skrevet

Thermos og skritteller.

Skritteller til barn i barnehagealder? Eh, nei, tror ikke det...

ja når jeg så nøyere etter så jeg vel det. Min gutt synes det er moro og har hatt en fra 5 års alder.

Skrevet

Hva med bildebøker med f.eks fuglearter i? Dersom de liker å gå mye på tur og titte på dyrelivet. Eventuelt insektsbok.

Hva med lupe? Kompass med navnet deres på? Eventuelt hals eller sjal.

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag:-)

Skrevet

Trekopper med navn, stolsekker, pilkeutstyr/isskje, kikkerter, midjevesker med drikkeflaske, sol- eller snøbriller, hodelykter, lommelykter... Så bra at de har sunne interesser :)

Anonymous poster hash: 7cbe0...ff0
Skrevet

Stjernekikkert :)

Anonymous poster hash: 7cbe0...ff0
Skrevet

Finnes veldig fine faktabøker om dyr med lyd, pleier å være kjempepopulært om de liker dyr. Er noe de kan vokse med også. Bilde med lyd til å begynne med og så tekst når de blir større. Litt dyre så fint som delegave.

Skrevet

Får man kjøpt slike sitteunderlag også? Jeg kan ikke strikke :( Tantebarna mine er også turbarn, 6, 4 og 4 år, og det hadde kanskje vært noe å gi dem.

Skrevet

Forstørrelsesglass. Fås på specsavers. Ungene her har digget det.

Anonymous poster hash: 748a8...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...