Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 En psykopat jeg desverre kjenner har nettopp komt ut av fengsel.. Jeg var betatt av denne mannen.. Før han gikk i fengsel, så holdt livet mitt på å gå regelrett til helvette. Sov ikke, klarte ikke å konsentrere meg om noe, holdt på å droppe ut av skolen, osv.... Men når han satt inne, så glemte jeg han etter ett par uker, og til slutt så tenkte jeg ikke mer på han... Nå slapp han ut for en mnd siden, og hver eneste kveld så sitter jeg å venter på at han skal skrive til meg. Jeg kan sitte i en time og bare se på navnet hans på chat-lista på facebook, og bare håpe at han skal skrive til meg og invitere meg opp til han. Jeg setter meg i bilen og kjører rundt i sentrum i håp om å se han, og i håp om at han skal se på meg. Og jeg liker ikke å kjøre bil i sentrum engang! Ett forhold med denne mannen er uaktuelt, og grunnene til det er mange. Jeg prøver å si til meg selv at nå må jeg faen meg slutte å sitte på denne måten, og bare vente på han. Men jeg klarer ikke. Jeg sitter våken til jeg sovner sittende, bare for å være våken i tilfelle han skal skrive til meg. Hva skal jeg gjøre!? Holder på å bli gaaal! Anonymous poster hash: b3f5f...0cd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du sletter ham fra facebook i første omgang. Anonymous poster hash: c3a40...cdf
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Uff, dette høres ikke bra ut!! Slett han fra facebook, og finn på noe hver gang du tenker på han. Gummistrikk terapi kan kanskje være en ide? Det går ut på å ha en gummistrikk rundt håndleddet, og hver gang du tenker på denne mannen, drar du i strikken og slipper, gjør ikke veldig vondt, men det funker. Til slutt vil hjernen din assosiere navnet hans med noe som ikke er bra for deg. Vurderte å snakke med en fagperson? Kan være mange grunner til at du handler som det gjør, uten at du selv vet det. Uansett, lykke til, og prøv så godt du kan å slette han ut av livet ditt! Anonymous poster hash: 0e8d1...510
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Hei Fru Åsta Anonymous poster hash: 71f73...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå