Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 DIB. har vært min følgesvenn i ca. 12 år. Jeg har vært litt til og fra, mest til... Jeg hater det og jeg elsker det. Hater det pga. spam og fordi jeg i perioder har vært litt for avhengig. Elsker det fordi jeg her har fått råd om alt fra vindusvask til potetmel på en sår barnerumpe. Så nå henger jeg her inne mest fordi det er ren underholdning, det er flere kvelder jeg ler meg skakk av alt det komiske folk skriver, kvelden etter sitter jeg med tårer i øyekroken av dette forummet. Er det rart jeg er her fremdeles? Yngste er nå 5 år gammel og jeg burde ærlig talt flyttet ut fra DIB. Er det flere som ikke klarer å løsrive seg? Anonymous poster hash: d7c95...4ea
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Skulle til å svare at det var frivillig å være her da jeg så overskriften, regnet med at dette var et bhuhuuuu så slemme dere er innlegg... Jeg har grodd fast her, har bare vært her i litt over 9 år, men dette er min faste følgesvenn! Har fått masse gode råd, tips, latter og noen historier som virkelig har rørt meg eks Micahel sin. Min minste er 6 år så jeg burde jo ha funnet på noe annet jeg også, men DIB passer meg best og her blir jeg sikkert i mange år til! Godt vi er flere!! Anonymous poster hash: c2ffd...d13
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Min yngste er også fem, men nå er vel ikke akkurat anonymforumet kun for dem med små barn. Jeg har lært uendelig mye her inne, og om jeg lurer på noe, så spør jeg - er alltid noen som har svar. Alt fra hvordan man overlever med noe inn i H*** vonde brystvorter etter amming, eller hvordan eBay fungerer (altså, noen ganger gjør man ALT for å få de unike dinosaurkakelysene til lillemanns bursdag) Men jeg kan innrømme at jeg er her mest for underholdningen. Gjerrigtråder og uheldige skrivefeil-tråder er absolutt noen favoritter. Og selvfølgelig flauser!! Folk her inne er morsomme, og noen ganger så uheldige at de i det minste får et helt forum til å le. (All ære til dere som tør å legge ut hysteriske historier - shit la gå om dere røper at dere er her inne til noen nære, husk bare anonymknappen!)Så vil det vel alltid være noen idioter, som i samfunnet ellers. Det kan jeg leve med, bare all denne spammingen og skiiiten som er her nå forsvinner!! I <3 DiB (På godt og vondt) Anonymous poster hash: 5e01e...de4
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Mitt barn er snart åtte og jeg er her enda har vært her siden jeg ble gravid. Burde vel egentlig ha flyttet ut for lengst Anonymous poster hash: 85dde...1ad
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Føler at hele forumet er ødelagt:( Anonymous poster hash: f22be...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå