Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 5 barn så har da vert gjennom dette før Men, vesla på snart 3 år tar snart knekken på meg! Ingen av de andre har vert så sta.....og de gav meg saktens noen grå hår de også. Har sluttet med bleie, og senest i går roste jeg henne for å være kjempe flink. I dag har hun tisset seg ut 3 (!) ganger på under en time....for så å bæsje seg ut rett etterpå. Snike seg inn på badet og ta med vann på rommet sitt. Resultat; et stykk klissvåt seng. Kranglet med søsteren på 5 år minst 4 ganger. Hyl og skrik... Er vel slikt man ler av når hun blir eldre, men akkurat nå holder jeg på å klikke. Nå sover hun søtt og er verdens søteste Nyter noen minutter i fullstendig stillhet! Anonymous poster hash: 3b0ad...9d5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Litt utenfor tema, men sover hun dupp så sent? Anonymous poster hash: a22df...7c1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Føler virkelig med deg!! Mine 2 andre barn har ikke vært sånn i 3 års alderen:p som jeg kan huske.. Idag snek hun seg inn på badet, sa hun skulle bæsje. Dette gjør hun selv, så roper hun "ferdig", om hun trenger hjelp til å tørke.. Var stille lenge. Går inn for å se og der hadde hun tømt en hel flaske body lotion på gulvet, badekaret, doen, speil, skap og skuffer.. Var gnidd utover ALT! Telte til ti før jeg gav beskjed om at sånn oppførsel er uaktuell.. Da tok hun likeså greit å protesterte med å smøre lotion restene utover dressen til mannen som hang på tørk.. Aaaah.. Det...går...over.. Håper jeg.. Anonymous poster hash: 2172c...b61
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Føler virkelig med deg!! Mine 2 andre barn har ikke vært sånn i 3 års alderen:p som jeg kan huske.. Idag snek hun seg inn på badet, sa hun skulle bæsje. Dette gjør hun selv, så roper hun "ferdig", om hun trenger hjelp til å tørke.. Var stille lenge. Går inn for å se og der hadde hun tømt en hel flaske body lotion på gulvet, badekaret, doen, speil, skap og skuffer.. Var gnidd utover ALT! Telte til ti før jeg gav beskjed om at sånn oppførsel er uaktuell.. Da tok hun likeså greit å protesterte med å smøre lotion restene utover dressen til mannen som hang på tørk.. Aaaah.. Det...går...over.. Håper jeg.. Anonymous poster hash: 2172c...b61 Uff. avogtil må man bare le også Våknet blid og fornøyd, så håper resten av kvelden blir rolig... Ja, det går over....en gang. HI Anonymous poster hash: 3b0ad...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå