Gå til innhold

Dere som nærmer dere termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere vonde kynnere når dere er i aktivitet? Jeg har ikke hatt noen merkbare kynnere dette svangerskapet, men var ute å gikk en tur i stad og da fikk jeg mange, mange vonde kynnere.

Flere som opplever dette?

Anonymous poster hash: b3ae2...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merket det i 14 uker, men ja det er helt normalt ved mye bevegelse. Bare ro ned når du merker kynnerne så går det nok fint. er forresten ca 34 uker selv..

Anonymous poster hash: 709db...116
Skrevet

merket det i 14 uker, men ja det er helt normalt ved mye bevegelse. Bare ro ned når du merker kynnerne så går det nok fint. er forresten ca 34 uker selv..

Ok:) Har ikke opplevd det før nå, selvom jeg har gått tur osv:)

Er snart i uke 40.. Hadde håpet på at det ikke var normalt og at noe kanskje holdt på å skje;) hehe..

Skrevet

Er snart i uke 40.. Hadde håpet på at det ikke var normalt og at noe kanskje holdt på å skje;) hehe..

Dessverre ;) 

Men om "kynnerne" ikke roer seg etter tur under varmt vannet i dusjen er det jo noe på gang ;) 

Kanskje du bør prøve å hoppe en tur til køys med mannen (hvis du har), om du er moden kan det hjelpe ;)

Skrevet

Dessverre ;)

Men om "kynnerne" ikke roer seg etter tur under varmt vannet i dusjen er det jo noe på gang ;)

Kanskje du bør prøve å hoppe en tur til køys med mannen (hvis du har), om du er moden kan det hjelpe ;)

Ja får prøve på det siste der!

Det starten fødselen på førstemann i hvertfall;)

Det har gitt seg, på en måte.. Er utrolig øm og har blitt kvalm og uggen..

Skrevet

Jepp. Får masse kynnere ved aktivitet. De kommer og når jeg slapper av, men litt sjeldnere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...