Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg drømte at dere damer på DIB angrep meg. Jeg var bare en liten og redd jente. Så kom sangen: slutt og spamme, du blir hengt. Også kom dere alle og trampet på meg i tur og orden. Et skikkelig vondt mareritt. Anonymous poster hash: 7aec8...f09
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Jeg drømte at dere damer på DIB angrep meg. Jeg var bare en liten og redd jente. Så kom sangen: slutt og spamme, du blir hengt. Også kom dere alle og trampet på meg i tur og orden. Et skikkelig vondt mareritt. Anonymous poster hash: 7aec8...f09 Hadde vi ikke høygafler og fakler også? Jeg pleier nemlig å ha det når jeg kjeppjager folk
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Jeg drømte at dere damer på DIB angrep meg. Jeg var bare en liten og redd jente. Så kom sangen: slutt og spamme, du blir hengt. Også kom dere alle og trampet på meg i tur og orden. Et skikkelig vondt mareritt. Anonymous poster hash: 7aec8...f09 Hadde vi ikke høygafler og fakler også? Jeg pleier nemlig å ha det når jeg kjeppjager folk Men oppfordret ikke du akkurat til å ignorere denne brukeren? Anonymous poster hash: 94c89...417
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg drømte at dere damer på DIB angrep meg. Jeg var bare en liten og redd jente. Så kom sangen: slutt og spamme, du blir hengt. Også kom dere alle og trampet på meg i tur og orden. Et skikkelig vondt mareritt. Anonymous poster hash: 7aec8...f09 Hadde vi ikke høygafler og fakler også?Jeg pleier nemlig å ha det når jeg kjeppjager folk Men oppfordret ikke du akkurat til å ignorere denne brukeren? Anonymous poster hash: 94c89...417 Joda, jeg siktet til å ignorere innlegg fra denne brukeren som provoserer. Jeg vil ikke at folk skal hisse seg opp slik at de heller forlater forumet. Vet det er mange som gjør det i protest Men dette innlegget provoserte meg ikke, derfor svarte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå