MammantilNurket Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Vær så snill!! Kutt ut! Du er ikke morsom. Det kan være litt morsomt med trolletråder AV OG TIL, men du er totalt blottet for finesse og du må lære deg å kjenne din besøkelsestid. Her er forslag til ting du kan finne på istedet: - gå en tur og få litt luft. - stell neglene dine - ser for meg at du kan trenge det - drikk en god kopp te. - les avisen eller en god bok. - ha skikkelig bra sex men kjekk mann. - hvis du ikke har kjekk mann for hånden: sitt på vaskemaskinen mens den sentrifugerer. - gi tennene dine en omgang med tanntråd og nyt den freshe følelsen i munnen i etterkant. - ring en slektning du ikke har snakket med på en stund. - skaff deg et liv! - rydd i klesskapet ditt. - ta oppvasken. - gå og lek med noe giftig. - legg en ansiktsmaske og ta deg et herlig bad - gjerne med noen dråper lavendelolje i. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Vær så snill!! Kutt ut! Du er ikke morsom. Det kan være litt morsomt med trolletråder AV OG TIL, men du er totalt blottet for finesse og du må lære deg å kjenne din besøkelsestid. Her er forslag til ting du kan finne på istedet: - gå en tur og få litt luft. - stell neglene dine - ser for meg at du kan trenge det - drikk en god kopp te. - les avisen eller en god bok. - ha skikkelig bra sex men kjekk mann. - hvis du ikke har kjekk mann for hånden: sitt på vaskemaskinen mens den sentrifugerer. - gi tennene dine en omgang med tanntråd og nyt den freshe følelsen i munnen i etterkant. - ring en slektning du ikke har snakket med på en stund. - skaff deg et liv! - rydd i klesskapet ditt. - ta oppvasken. - gå og lek med noe giftig. - legg en ansiktsmaske og ta deg et herlig bad - gjerne med noen dråper lavendelolje i. Lykke til! Så slutt å gi denne personen ENDA MER oppmerksomhet da? Du virker rimelig oppmerksomhetssyk til enhver tid du og. Anonymous poster hash: 35e30...5b4
Gjest Fru Åsta Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Vær så snill!! Kutt ut! Du er ikke morsom. Det kan være litt morsomt med trolletråder AV OG TIL, men du er totalt blottet for finesse og du må lære deg å kjenne din besøkelsestid. Her er forslag til ting du kan finne på istedet: - gå en tur og få litt luft. - stell neglene dine - ser for meg at du kan trenge det - drikk en god kopp te. - les avisen eller en god bok. - ha skikkelig bra sex men kjekk mann. - hvis du ikke har kjekk mann for hånden: sitt på vaskemaskinen mens den sentrifugerer. - gi tennene dine en omgang med tanntråd og nyt den freshe følelsen i munnen i etterkant. - ring en slektning du ikke har snakket med på en stund. - skaff deg et liv! - rydd i klesskapet ditt. - ta oppvasken. - gå og lek med noe giftig. - legg en ansiktsmaske og ta deg et herlig bad - gjerne med noen dråper lavendelolje i. Lykke til! Takk for flotte ord , nå skal jeg ut på fjelltur også skal jeg og mannen min på cafe.
MammantilNurket Skrevet 21. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2013 (endret) Vær så snill!! Kutt ut! Du er ikke morsom. Det kan være litt morsomt med trolletråder AV OG TIL, men du er totalt blottet for finesse og du må lære deg å kjenne din besøkelsestid. Her er forslag til ting du kan finne på istedet: - gå en tur og få litt luft. - stell neglene dine - ser for meg at du kan trenge det - drikk en god kopp te. - les avisen eller en god bok. - ha skikkelig bra sex men kjekk mann. - hvis du ikke har kjekk mann for hånden: sitt på vaskemaskinen mens den sentrifugerer. - gi tennene dine en omgang med tanntråd og nyt den freshe følelsen i munnen i etterkant. - ring en slektning du ikke har snakket med på en stund. - skaff deg et liv! - rydd i klesskapet ditt. - ta oppvasken. - gå og lek med noe giftig. - legg en ansiktsmaske og ta deg et herlig bad - gjerne med noen dråper lavendelolje i. Lykke til! Så slutt å gi denne personen ENDA MER oppmerksomhet da? Du virker rimelig oppmerksomhetssyk til enhver tid du og. Anonymous poster hash: 35e30...5b4 Jeg er ikke "oppmerksomhetssyk", jeg bare forventer at alle skal rette sin oppmerksomhet mot meg (det gjør de som regel).Henviser til tidligere tråd hvor dette ble drøftet og kan opplyse om følgende: 1) Jeg er universets midtpunkt. 2) Jeg er The Queen of Fucking Everything. Dette til orientering. Endret 21. september 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå