Gå til innhold

Kjære med-brukere!

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Det er flere av oss som nå har skrevet til admin og bedt om å få en viss spammende bruker fjernet. Det er helg, så dette blir nok uansett ikke tatt tak i før til uka.

I mellomtiden oppfordrer jeg dere til å ikke la dere provosere av denne brukeren.

Vi kjenner igjen hennes innlegg og skrivestil, så la oss heller ignorere innleggene? Jeg syns det hadde vært fryktelig trist om dere forsvinner herfra i protest, når vi sammen kan få orden på forumet igjen. Vi kan ikke la en mentalt ustabil person ta knekken på bim/dib. Det er MANGE som trenger forumet ift reelle spørsmål og problemstillinger!

Håper dere har tålmodighet da jeg vet det jobbes med saken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bare ignorere henne og ikke svare på hennes innlegg :)

Anonymous poster hash: 4e558...5a1

Skrevet

Det er flere av oss som nå har skrevet til admin og bedt om å få en viss spammende bruker fjernet. Det er helg, så dette blir nok uansett ikke tatt tak i før til uka.

I mellomtiden oppfordrer jeg dere til å ikke la dere provosere av denne brukeren.

Vi kjenner igjen hennes innlegg og skrivestil, så la oss heller ignorere innleggene? Jeg syns det hadde vært fryktelig trist om dere forsvinner herfra i protest, når vi sammen kan få orden på forumet igjen. Vi kan ikke la en mentalt ustabil person ta knekken på bim/dib. Det er MANGE som trenger forumet ift reelle spørsmål og problemstillinger!

Er du tilbake igjen??

Er du den "gamle" Sommerfuggel i vinterland?

Da blir jeg glad  :wub:  :wub:

Støtter deg i oppfordringen din, btw :)

Anonymous poster hash: d35a0...e11

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Er du tilbake igjen??

Er du den "gamle" Sommerfuggel i vinterland?

Da blir jeg glad :wub::wub:

Støtter deg i oppfordringen din, btw :)

Anonymous poster hash: d35a0...e11

Hehe.. Ja, jeg er tilbake, og takk for at det gjør deg glad :) det var koselig å høre :)

Og ja, det er den gamle "meg" ;)

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg skal bare ignorere henne og ikke svare på hennes innlegg :)

Anonymous poster hash: 4e558...5a1

Flott!! Det er jo ikke noe moro for henne om hun ikke får noen respons ;)

Skrevet

Helt enig med deg! :)

Skrevet

Helt enig med deg - det beste er å bare ignorere de innleggene det er snakk om.

Kjekt å se deg tilbake, Sommerfuggel! :)

Skrevet

Dette var en vettug tråd, så den dytter jeg litt opp :P

Skrevet

Godt å se deg her igjen. Og jeg er så enig som man kan bli. Jeg har vært litt opptatt i dag, men det kan se ut til at det har vært mye tull her. La oss fokusere på å holde oppe de andre trådene, så forsvinner det våset fort.

Skrevet (endret)

.

Endret av Moderator-IS
Innlegget sprer bevisst usanneheter eller på annen måte oppfattes som upassende.
Skrevet (endret)

.

Endret av Moderator-IS
svar på slettet innlegg
Skrevet (endret)

.

Endret av Moderator-IS
svar på slettet innlegg
Skrevet

Har  ikke vært så aktiv her inne i det siste, så kan ikke si jeg har fått med meg hva slags innlegg det er snakk om (eller kanskje jeg veit det uten å være klar over det), men jeg er enig med deg likevel sommerfugl.. :)

Skrevet

Hva slags innlegg?

Hun som er så hårsår (m den gamle damen som sa feil alder), eller virkelig stygge kommentarer?

Anonymous poster hash: d44f7...9ca
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Helt enig! Bare overse dette til alt faller på plass igjen. Litt takhøyde må vi ha, men vi får prøve å ikke irritere oss over det :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Moderator-IS
outing
Skrevet

Hvem er det da?

Anonymous poster hash: 881be...b77

Skrevet

Ikke sikker...Vet ikke helt hva som har foregått. Men skal ikke nevne noen nick, da blir d slettet.

Anonymous poster hash: d44f7...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...