Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hva er det beste valget til en fireåring: Timberland chillberg eller viking bluster gtx? Håper noen orker å hjelpe meg litt:) Anonymous poster hash: d8055...e11
It's all about me Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Kommer an på føttene som skal gå med skoene. Timberland er smale, mine gutter kan bare glemme åta på seg de Vikinger bredere. Når det kommer til kvalitet og komfort hos merkene elsker jeg personlig alt fra Timberland, så skulle ønske de lagde bredere guttesko.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Kommer an på føttene som skal gå med skoene. Timberland er smale, mine gutter kan bare glemme åta på seg de Vikinger bredere. Når det kommer til kvalitet og komfort hos merkene elsker jeg personlig alt fra Timberland, så skulle ønske de lagde bredere guttesko. Takk for svar:). Virket som det var litt lite støtte i ankelen på vikingskoene, var sånne man drar på. Lurer på om jeg tar en sjangs på timberland, så får vi heller bytte hvis de blir for smale. hi Anonymous poster hash: d8055...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå