Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Sitter å synes synd på meg selv for at jeg heller ikke denne gangen klarer å fullamme:(Måtte kjøpe mme i går da gutten ikke hadde lagt på seg nok. Ja jeg vet, d viktigste er at han får i seg nok mat. Men jeg ville så gjerne fullamme! Kjøpte vørterøl i går og har allerede drukket den, og spiser havregrøt. Prøver alt for å øke produksjonen. Ammer jevnlig og gutten har godt sugetak, så da prøver jeg kjerringråd. Samtidig vet jeg at stress er det verste. Må ta meg sammen nå å gå nedover til 2,5 åringen og samboer som skal se på brannbil i sentrum. Dagens lille sutretråd fra en hormonell 2 barnsmamma. Anonymous poster hash: 542e2...5f2
Ugl@ ruger... Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 (endret) Jeg gikk igjennom det samme, hadde i tillegg blødende og såre brystvorter og grudde meg til hver amming. Jeg pumpet, amme med skjold, smurte, lufttørka og måtte gi litt tillegg. Etter 4 uker så gikk alt seg til og jeg fullammet til hun begynte med fast føde. Ammet henne til hun var nesten 2 år igjennom svangerskap og med nyfødt. Så fra ånesten gi opp så endte jeg opp med " tandemamming". Så ikke da delamming som et nederlag, det er bedre enn ingenting og kansje du får til fullamming om noen uker. Gi bryst ofte, amm alltid litt før du gir litt tillegg. Pump litt ved mistanke om at babyen ikke tømmer brystet helt. Ikke stressede det og ikke føl at det er et nederlag, for det er det ikke. Endret 21. september 2013 av Ugl@ er innom ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 D er godt å høre at noen har fått til fullamming igjen etter delamming:) skal begynne å pumpe ut siste rest. Er ofte at jeg føler han ikke tømmer brystet helt. Håper inderlig d går seg til! Stresser ikke så mye nå ikv:) var bare veldig hormonell tidligere i dag. Takk for oppløftende ord. HI Anonymous poster hash: 542e2...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå