Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg merker hver gang jeg skal på bussen at det er stor trengsel der. Særlig når jeg skal ha med barnevogn. Også tar ikke folk hensyn heller, de bare går rett på. Anonymous poster hash: e75d7...ead
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Gi deg a, Jumfrutøs. Anonymous poster hash: df390...a6a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Det mest irriterende er alle dere som absolutt må gå på bussen før andre har kommet seg av (idioter!), og de som kreker seg sammen i midtgangen selv om det er ledig både firan og bak. Anonymous poster hash: aa7af...5d4
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Eller de som skal reise med barnevogn i rushtiden. Ta ungen i bæresele om du absolutt må reise når bussen allerede er overfylt. Anonymous poster hash: a61b5...fae
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Noen ganger må man desverre reise med barn OG barnevogn i rushen desverre. Ikke alle kan ha unger i bæresele heller. Hva med at folk faktisk flyttet seg litt så det ble plass for en vogn eller to. Folk med vogn har like mye rett som andre til å være på bussen. Anonymous poster hash: c0ca3...350
Mandala Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Det er faktisk en helt horribel kollektivkultur her i Norge. Folk bare presser seg på. Skal ikke lenger enn til Sverige før du ser alle stå i kø etter når de ankom bussholdeplassen. Så veldig mye mer ryddig og hyggelig. Men så har det kanskje noe å si at bussen bare drar når den er full og ingen ny buss kommer her i norge. I Sverige er jeg rimelig sikker på at det er satt opp busser nok i det minste og skulle en buss bli full så sender de en ny rimelig kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå