Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Datteren min er helt opphengt i Jusitn Bieber. Hun sier at hun elsker han og hun har mange plakater av Justin Bieber på rommet sitt. Hun skal bare høre på Justin Bieber hele tiden. Jeg synes at Justin Biber ikke er noe særlig spesiell. Han er jo bare en ung gutt som sikkert tjener flere hundremillioner av platene sine. Så jeg synes det er veldig rart at unge jenter er så opptatt av Justin Bieber. Ja faktisk så er det flere voksne venninner av meg som er helt fascinert at Justin Biber. Når skal sette Justin Biber hysteriet ta slutt? Anonymous poster hash: 7b10e...705
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Gled deg på deres vegne :-). Så flott at de liker han. Anonymous poster hash: 8ecb7...151
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Gjesp. Jomfru Åsta, finn på noe annet, noe mer interessant. Jeg kjeder meg til døde. Anonymous poster hash: 7d459...025
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg forstår det heller ikke. han spytter jo på fansen sin og er en drittstøvvel. Anonymous poster hash: b0e51...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå