Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Sliter med isjias og har kramper fea helvete fra rumpa og ned i ankelen. Ingenting hjelper! Paracet og Ibux i kombinasjon, Tramadol og Paralgin Forte... Det blir ikke bedre! Litt selvsagt, men har smerter konstant. Og musklene knyter seg i baken om jeg ikke har strekk på dem hele tiden. Jeg holder på å bli gal, og mannen min har INGEN forståelse for dette. Tror han tror jeg faker smertene, for han blir sur hver gang han må hjelpe meg litt med ungene! Vær så snill og fortell meg jeg snart blir bra! Anonymous poster hash: 08245...229
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du har min fulle medfølelse. Jeg slet med det samme for 2-3år siden. Dey var ett smertehelvete... En fattig trøst var at det ga seg etter 4-5 mnd. Jeg måtte bruke ketorax og pinex forte i store doser, noe som gjorde meg delvis pilleavhengig. Jeg klarte heldige som å slutte med piller da smertene ga seg. Men var skikkelig dopet i månedsvis... Så dumt at mannen din ikke setter seg inn i din situasjon. Det er bare helt forferdelig vondt ! Har han utviklet empati så burde han skjerpe seg og avlaste deg mest mulig. Håper du er heldig og blir bra snart :-) Sender deg en klem Anonymous poster hash: 23412...e87
kråkemamma Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Føler med deg. Har slitt med isjas og prolaps i 1,5 år nå. Har heldigvis en mann som ser at jeg sliter. Jeg kommer å denger mannen din om han ikke blir grei:) Håper du blir bedre snart. Stooor klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå