Gå til innhold

å ta hevn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved å anonymt, usett ødelegge en særlig dyr gjenstand en person er avhennig av som h*n eier nå etter å ødelagt min, men kjøpte splitter ny til seg selv og ga faan i den h*n ødla la som va min (verdi 100 000 kr) jeg tenker å gjøre skader for under 50 000 ,- åååååh jeg er så hevbgjerrig nå at lysten tar snart over

Anonymous poster hash: 2d6bf...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da håper jegdu blir tatt. Hevn er tåpelig og barnslig.

Skrevet

Huh? Er du 10 år, eller?

Anonymous poster hash: f47a1...251
Skrevet

Nei, men jeg er bitter :(

Skrevet

Hvilken gjenstand til en verdi av 100000 er en avhengig av? Bil?

Anonymous poster hash: 95468...6ec

Skrevet

Altså, han ødela bilen deres.

Så kjøpte han ny bare til seg selv og lot deg sitte uten,

Han er avhengig av bilen, så nå har du tenkt å gjøre skader på den for ca. 50000 kroner som hevn.

Jupp, skikkelig fornuftig. Du ender med å måtte dekke skader selv, bruk heller pengene og tiden din på noe bedre.

Anonymous poster hash: 9e037...9e4

Skrevet

Det er uvesentlig, men verdien er ikke det. å nevner jeg at for h*n at han skylder meg ny gjenstand eller reparasjon eller summen av verdien så ler han å sier det at det er ikke h*ns problem. (dette er bare en brøkdel av alt totalt som h*n skylder) jeg blir egentlig skrekkelig forbanna. vet det er barnslig å ta hevn. men selfølelsen ville blitt bedre.

Skrevet

Det er uvesentlig, men verdien er ikke det. å nevner jeg at for h*n at han skylder meg ny gjenstand eller reparasjon eller summen av verdien så ler han å sier det at det er ikke h*ns problem. (dette er bare en brøkdel av alt totalt som h*n skylder) jeg blir egentlig skrekkelig forbanna. vet det er barnslig å ta hevn. men selfølelsen ville blitt bedre. Anonymous poster hash: 2d6bf...ad5

Da hadde jeg nok tatt hevn selv om det er barnslig.

Anonymous poster hash: aaf13...f3f

Skrevet

Det er uvesentlig, men verdien er ikke det. å nevner jeg at for h*n at han skylder meg ny gjenstand eller reparasjon eller summen av verdien så ler han å sier det at det er ikke h*ns problem. (dette er bare en brøkdel av alt totalt som h*n skylder) jeg blir egentlig skrekkelig forbanna. vet det er barnslig å ta hevn. men selfølelsen ville blitt bedre.

Huff, slutt med den *

Du har allerede avslørt at det er en han, både direkte og ved å skrive h*ans.

Hadde det vært en dame heter det hennes...

Skrevet

Huff, slutt med den *

Du har allerede avslørt at det er en han, både direkte og ved å skrive h*ans.

Hadde det vært en dame heter det hennes...

så dette. men likevel.

Skrevet

Jeg har opplevd mye vondt og urettferdig. Men å ta hevn gjør jeg ikke. Man har alltid et valg, og her kan man velge å "be a better person".

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tar du hevd ved å ødelegge hans til halve summen av det han skylder deg, så er det jo bare å tråke seg like dypt ned i søla som han har gjort. Har du noe form for bevis på at han hadde denne når den ble ødelagt? I såfall kan en advokat være til hjelp.. Jeg hadde uansett kontaktet advokat og rådført meg, med tanke på verdien her.

Skrevet

I følge min advokat. er det noe jeg må bite i meg da jeg ikke kan dokumentere bevis., selv om jeg har vitner kan det bli ord mot ord. lost case.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I følge min advokat. er det noe jeg må bite i meg da jeg ikke kan dokumentere bevis., selv om jeg har vitner kan det bli ord mot ord. lost case.

Uten bevis når man ikke frem, da får du heller vise at du er et bedre menneske enn han.. Surt tap for deg? Helt klart, men om du går inn for å ødelegge for han, så er du jo like ille som han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...