Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Som mannen, utleier eller andre har satt opp. Anonymous poster hash: 0fa28...d09
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Interessant.... Nei, jeg har ikke det, men jeg føler det av og til. Noen ganger tror jeg at jeg er helt skrullete. Føler meg overvåket av kjæresten. Han vet så mye han ikke kunne ha visst om han ikke hadde noen form for informasjonkanal. Har til nå trodd at det ikke var mulig å overvåke slik. Tenkt at alt er tilfeldig. Er det forresten mulig og overvåke iphonen også?... Anonymous poster hash: ce204...2e2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Nja, fins en app der man kan se hvor du befinner deg. Med adresse og alt mulig. Anonymous poster hash: 979b0...381
hønemor0408 Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 jeg dekker i allefall til web kameraet, da mange hackere og virus kan styre kameraet ditt og faktisk spionere på deg mens du sitter på dataen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg jobbet i en gullsmed en periode og der hadde arbeidsgiver satt opp sjult kamera på bakrommet. Det kom godt med at jeg visste det da han beskylte meg for å ha stjålet en diamantring ut av safen. Da slo jeg i bordet med at han bare måtte sjekke sitt skjulte kamera og så skulle jeg vurdere å la være å kontakte arbeidstilsynet Anonymous poster hash: e9f68...134
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Iphone er visst veldig enkel å overvåke. Ellers har jeg tydelig opplevd det du sier i annen sammenheng enn parforhold #2, - så spesifikt at overvåkning er den absolutt eneste forklaringen både på det vedkommende tydeligvis har fått av informasjon, og det vedkommende nå tror h*n vet men likevel egentlig helt misforstår. Anonymous poster hash: 6e8ea...849
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 ...Jeg trodde også lenge at det bare var tilfeldigheter, og begynte og lure på om jeg var i ferd med å bli smårar. Men på ett tidspunkt innser man at man nesten må være dum og fullstendig ignorant hvis man overser så mye som ikke kan ha noen annen logisk forklaring. Anonymous poster hash: 6e8ea...849
Gjest meg mamma? Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 jeg dekker i allefall til web kameraet, da mange hackere og virus kan styre kameraet ditt og faktisk spionere på deg mens du sitter på dataen. Jeg og, det web kameraet gjør meg helt paranoid
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Nja, fins en app der man kan se hvor du befinner deg. Med adresse og alt mulig. Anonymous poster hash: 979b0...381 Hvordan virker det? Kan man se det på iphonen at det er satt på? Anonymous poster hash: ce204...2e2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Iphone er visst veldig enkel å overvåke. Ellers har jeg tydelig opplevd det du sier i annen sammenheng enn parforhold #2, - så spesifikt at overvåkning er den absolutt eneste forklaringen både på det vedkommende tydeligvis har fått av informasjon, og det vedkommende nå tror h*n vet men likevel egentlig helt misforstår. Anonymous poster hash: 6e8ea...849 Hvordan er det mulig å beskytte seg mot å bli overvåket gjennom iPhone? Jeg har ingenting å skjule, men dette er ekkelt. Vet at han selv skjuler mye, kanskje derfor han overvåker meg.... Anonymous poster hash: ce204...2e2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Hvis du b Iphone er visst veldig enkel å overvåke.Ellers har jeg tydelig opplevd det du sier i annen sammenheng enn parforhold #2, - så spesifikt at overvåkning er den absolutt eneste forklaringen både på det vedkommende tydeligvis har fått av informasjon, og det vedkommende nå tror h*n vet men likevel egentlig helt misforstår.Anonymous poster hash: 6e8ea...849 Hvordan er det mulig å beskytte seg mot å bli overvåket gjennom iPhone? Jeg har ingenting å skjule, men dette er ekkelt. Vet at han selv skjuler mye, kanskje derfor han overvåker meg....Anonymous poster hash: ce204...2e2 [/acrony hvis du er bekymret for at han overvåker deg, og du vet han er typen som skjuler mye selv så ville jeg ha dumpet han fortere en fort. Jo lengre dere er sammen jo farligere kan det bli for deg.En mann som om overvåker deg er ikke en mann man skal velge å stole på, da er noe veldig galt. Ellers vil jeg tro at å få telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger vil fjerne hva han eventuelt nå har lagt inn på den for å overvåke deg. Anonymous poster hash: 469a3...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå