Gå til innhold

Har dere begyndt med pose i vognen?

sologsommer

Anbefalte innlegg

Bor på østlandet, synes det er alt for tidligt med pose, men der er kun 5c, når han sover første gang.

Tror det må bli pose til den første og dyne til neste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor på sør-vestlandet og her er det rundt 8-10 grader på det kaldeste på natta. Opp mot 15-18 grader på dagtid. Og nei, vi har ikke begynt med pose. Har en Odenwalder dunpose, som jeg tror vi tar frem når det nærmer seg nullpunktet. Men har bagvogn da, så han ligger jo lunt og godt enn så lenge med lammeskinn i bunn og dyne oppå, og så kan vi jo gjøre en del med bekledningen. Men det er lettvint med pose da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trøndelag er det rundt 8-10 grader nå. Hun sover første dupp nå. Babycall sier det er 16 grader i vogna. Vi har ikke begynt med pose enda. Hun har easy grow og er veldig varm av seg. Hun ligger nå i sparkepose(sparker av seg pledd og dyner) samt dyne. Av klær hun har på er det kun str.bukse og body samt lue. Vurderte ullgenser og ta pledd i stede for dyne, men jeg er kald av meg så det ble dyne.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trillet en tur i går, på morgenen, og da hadde jeg en fleecepose til babyen. Hadde selvfølgelig ikke brukt en dunpose, den er nok litt i varmeste laget nå. 

Forresten var jeg vitne til at noen brukte pose i bilstolen midt på sommeren..

Anonymous poster hash: ad7cf...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Rogaland og her er det alt for varmt med dunpose enda, men vi kjøpte easy grow lite i august da småen ikke ville ligge i bagen lenger. Bruker den med lammeskinn under og stormtrekket til vogna på. Så evt en strikke eller fleece jakke på. Holder i massevis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi pose i sportsvogna. Og lammeskinn oppi. Hun sitter med ullgenser i posen, og har overkroppen "fri". Har den Troller-posen, den er det vel ull i tror jeg. Var SÅ misunnelig her om dagen, holdt på å fryse i hjel ute og hun sov godt i vognpose og lammeskinn. Hmf  :P Vi bor på Østlandet/Oslo. Begynner å bli ganske kaldt her. Blir det for varmt er det jo bare å åpne posen helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fleecepose. Har tatt den i bruk nå da det gjerne er 2-8 grader første halvdel av dagen. 

Har på han en tynn fleecedress, med kun body og en strømpebukse under. Jeg åpner posen helt om det blir for varmt.

Har aldri hatt behov for dunpose.

Anonymous poster hash: 5a424...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker fleecepose. har gjort det nå i 2 uker. vi bor i oslo. bretter ned overdelen slik at han nesten kun ligger på fleece men dekker til beina hans. han har ull-undertøy (body og bukse) også en fleece-kosedrakt og lue. har det godt og varmt. begynner med lammeskinn pose når det nærmer seg 0 grader. vi er stort sett ute på dagen etter 12. og da skinner sola (foreløpig) så det er ikke så kaldt selv om det er kaldt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Rogaland, og bruker Ullskinnpose fra Keiser allerede, hehe. Men så har vi en frostpinne uten like. Hun er ikke svett i det hele tatt, men akkurat passe varm når hun våkner. Sover kun i inneklær i den selvsagt. Ligger på rundt 6 grader morgen, og 12 grader ettermiddag.

Anonymous poster hash: 36a70...5b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet frem fleeceposen. Mest pga den idiotiske sportsdelen på vogna som er så fryktelig åpen og på terrassen der vi bor er det ofte en kald trekk. På dagtid ved trilleturer og slikt ligger hun også i fleeceposen, men har da gjerne litt mindre ytterklær enn på morgenen. I joggevogna går jeg derimot for lammeskinn i bunn, bamsedress og et teppe :)

(Sted: Bergen)

Endret av lilletrillekruspersille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...