Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jed drømte nettopp en drøm om penger. Jeg og samboer kjøpte (eller fikk..?) hver sitt flaxlodd. Det gikk ann å vinne 30 000 på de. Vi skrapte og samboer fikk vinnende symbol etter vinnende symbol. Til slutt hadde han vunnet mer enn loddet sa man kunne vinne. Så fikk vi pengene i hånden og vi telte dem, hev dem rundt oss og tok på dem. Han delte med meg kan du si så følelsen var at vi ble rikere som familie. Vi venter på å høre om samboer får en jobb han var på intervju på i forrige uke. Jeg håper dette kan være ett godt tegn..?? Har vært sanndrømt mange ganger og da har drømmen en spesiell følelse. Det hadde denne drømmen også. Anonymous poster hash: 09aba...a4f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Penger : Penger symboliserer oftest følelser. Finner du penger har du ikke oppdaget hvilke muligheter du har i livet, eller så kan du bli lykkelig. Taper du penger kan du bli ulykkelig. Stjeler du dem kan du komme i økonomiske vansker. Ser du på penger som ligger strødd omkring vil du nå ditt mål. Gullpenger kan bety rikdom og papirpenger kan bety muligheter til å dele din rikdom. Sølvpenger kan bety spirituell rikdom. Se eventuelt forbruk. Anonymous poster hash: d2ce6...27a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Han kommer til å få jobben Anonymous poster hash: ddb4c...f8f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Håååper det Han insisterte også på at han vant mindre penger enn han egwntlog gjorde. Han sa det var nok liksom med mindre enn han skulle ha. Lurer på om dette betyr at jeg må be han forhandle litt på lønn og ikke si seg fornøyd med første tilbud. At arbeidsgiver har mer å gå på.. Anonymous poster hash: 09aba...a4f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ingen som kan sånnt? Anonymous poster hash: 09aba...a4f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Prøver en gang til... Anonymous poster hash: 09aba...a4f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Penger: Hvis du vil se eller vinne penger i din drøm, symboliserer at suksess og velstand er innen rekkevidde. Penger kan representere trygghet, selvverd, suksess, eller verdier.Du har mye tro på deg selv. Alternativt drømmer om penger, refererer til dine holdninger om kjærlighet og saker av hjertet. Det er ofte et symbol for seksualitet og makt. Spesielt finne penger indikerer din søken etter kjærlighet eller for makt. Å drømme at du taper penger, betyr midlertidig ulykke i hjemmet og noen få tilbakeslag i dine affærer. Du kan føle svak, sårbar, og ute av kontroll i ditt våkne liv. I tillegg kan du være mangler ambisjoner, makt og selvtillit. Å drømme om å gi bort penger, er analog til å gi kjærlighet. Du leter etter kjærlighet. For å se andre gi bort penger, foreslår at du føler deg oversett eller neglisjert. Noen er ikke betaler nok oppmerksomhet og viser nok hengivenhet mot deg. Å drømme at du ikke har penger, betegner at du har en frykt for å miste din plass i verden, eller at du føler at du mangler evner som trengs for å oppnå noen ønsket mål. Du kan bli oversett eller neglisjert av andre. Å drømme at du stjeler penger, forewarns at du er i fare og trenger å være forsiktig. På en positiv notat, kan det bety at du endelig går etter eller nå ut mot attributter som du assosierer med ting av verdi. Jeg ville tydet det dithen at velstand og suksess er på din vei, men om mannen din får jobben eller ei er ikke greit å si. Anonymous poster hash: d2ce6...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå