Gå til innhold

Liten knott oppe ved livmortappen ? Slimproppen ?

Anbefalte innlegg

Er i uke 35 og tenkte jeg skulle kjenne om jeg kjente livmortappen min og hvordan den er nå pga en del vonde kynnere i det siste.. Når jeg kom med fingern godt oppi der kjente jeg at det var akkurat som om det var en 'liten knott' der oppe ganske midt i. Om den var inni noe eller hva den var på, vet jeg ikke. Noen som vet hva dette kan være? ?

Anonymous poster hash: 3aa61...c2d

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvordan du når livmortappen selv?? Min er så langt opp og bakstilt! :/

sitt på huk eller over doskålen, så prøver du å presse litt når du har ført fingeren inn, da kjenner man lettere. Evt få hjelp av mannen din ;)

Annonse

Man kan kjenne om man er moden, har åpning osv. Jordmoren sa at så lenge man er ren på fingrene, ikke har skarpe lange negler og er forsiktig gjør det ingenting, veldig normalt å kjenne etter og sjekke livmortappen:) Jeg stilte spm for å høre om noen viste hva denne 'knotten' kunne være, men ble heller å svare på spm selv... Sååå nå håper jeg noen heller kan svare hvis noen vet da. ;)

Man kan kjenne om man er moden, har åpning osv. Jordmoren sa at så lenge man er ren på fingrene, ikke har skarpe lange negler og er forsiktig gjør det ingenting, veldig normalt å kjenne etter og sjekke livmortappen:) Jeg stilte spm for å høre om noen viste hva denne 'knotten' kunne være, men ble heller å svare på spm selv... Sååå nå håper jeg noen heller kan svare hvis noen vet da. ;)Anonymous poster hash: 3aa61...c2d

Jeg trooor det er slimproppen. Googlet det og fant noen innlegg om det.

Man kan kjenne om man er moden, har åpning osv. Jordmoren sa at så lenge man er ren på fingrene, ikke har skarpe lange negler og er forsiktig gjør det ingenting, veldig normalt å kjenne etter og sjekke livmortappen:) Jeg stilte spm for å høre om noen viste hva denne 'knotten' kunne være, men ble heller å svare på spm selv... Sååå nå håper jeg noen heller kan svare hvis noen vet da. ;)

Og hva i alle dager er det godt for da? Gir ikke noe fasitsvar på når ungen kommer eller ei.. Skjønner fremdeles ikke hva folk "graver" der etter :-P hehe

Anonymous poster hash: 0c246...9e5

Man kan kjenne om man er moden, har åpning osv. Jordmoren sa at så lenge man er ren på fingrene, ikke har skarpe lange negler og er forsiktig gjør det ingenting, veldig normalt å kjenne etter og sjekke livmortappen:) Jeg stilte spm for å høre om noen viste hva denne 'knotten' kunne være, men ble heller å svare på spm selv... Sååå nå håper jeg noen heller kan svare hvis noen vet da. ;)Anonymous poster hash: 3aa61...c2d

Og hva i alle dager er det godt for da? Gir ikke noe fasitsvar på når ungen kommer eller ei.. Skjønner fremdeles ikke hva folk "graver" der etter :-P hehe Anonymous poster hash: 0c246...9e5

Ren og skjær nysgjerrighet! ;)

Anonymous poster hash: c8c07...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...