Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg oppdaget idag at forbtukslånet mitt var på hele 14000 kroner. Det har vært endel uforutsette utgifter den siste tiden som dessverre ikke har kunnet vente, så da har jeg brukt "svarte-kortet". Nå er jeg redd det blir vanskelig å nedbetale det. Jeg har hatt en tendens til å betale en litt større sum på det enn jeg har råd til, for så å måtte låne penger på slutten av måneden. Men hva lønner seg? Rente og avgiftsmessig? Man betaler vel bare renter av gjelden man har til enhver tid eller er det gjelda man har når fakturaen lages som gjelder? Jeg er alene med to barn, så det kommer til å ta laaaaang tid å nedbetale. Anonymous poster hash: b75cc...281
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du betaler renter av summen du har, mener jeg. Men jeg jobber ikke i bank. Så det tar nok tid til å betale ned. Men det klarer du. Du kan f.eks bruke bare kontanter når du betaler. Og alt under 20 kr f.eks kronestykker, femmere putter du på ett glass og der kommer det nok til å samle seg litt. Hver med tar du det og betaler entra ned på lånet. Eller hvis du har DnB så har de morsom sparing hvor en betaler 2 kr hver gang en bruker kortet og eller betaler regninger. Så tar du det å betaler ned på kortet. Anonymous poster hash: 3849b...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå