Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg tok hull i ørene for sikkert 25 år siden, fikk problemer med verk etterhvert, og sluttet å bruke øredobber. Har sikkert ikke hatt noe i ørene på minst 10 år, så trodde hullene var grodd igjen, men det var de faktisk ikke. Vil gjerne bruke øredobber igjen, men ønsker selvfølgelig å unngå problemer, så hva bruker man og hvor kjøper man "trygge" øredobber? Anonymous poster hash: d451a...898
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Hei. Jeg tåler ikke kirurgisk stål, gull eller sølv. Men... tåler øredobbene til Cecilie melli. De enkle med farget Stein i midten og bittesmå steiner rundt. Men det er bare de jeg tåler. Hun har butikk i Oslo, men kan sikkert kjøpes på nett. Anonymous poster hash: be1af...c4e
Anne-B. Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 SNÖ of Sweden har også øredobber med kirurgisk stål. De er de eneste jeg tåler.
Tauriel Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Har du prøvd å bruke blank neglelakk på krok øredobber? Ei venninne av meg gjorde det for å unngå reaksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå