Gå til innhold

har vi noe på gang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne, som har vært en god bekjent inntil for ca et år siden. Vi er i trettiårene, godt etablerte, og har vært endel sammen både med barna (to av barna våre går i samme bhg og er like gamle og gode lekevenninner) og endel fest/ute/turer sammen. Vi snakker sammen tidlig og sent på sms, facebook og tlf. Særlig sms. Flere ganger om dagen. Gjerne opptil en time frem og tilbake Når vi er sammen, er tonen ganske frekk og det jeg vil karakterisere som flørtete.Jeg tenker på henne absolutt hele tiden. Sist vi var på byen, tok hun armen min og holdt den hele veien hjem. Føler meg som en fjortenåring som har sluttet å virke!

Anonymous poster hash: c9af2...59c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann og hun dame, eller er dere begge damer? Om dere begge er damer vil jeg ikke si det er opplysende at noe er på gang. Men om du er mann, ville jeg nok tenkt det ja, ut fra hva du skriver. 

Samtidig, om dere er godt etablerte, håper jeg dere tenker dere godt om! Vær forsiktig, det er mange som kan bli såret. 

Skrevet

Er du en mann og hadde vært min kompis er svaret nei. Ikke noe seriøst kjæreste greier, men en god venn!

Anonymous poster hash: 2d70e...ead

Skrevet

Er du dame, høres det bare ut som vennskap. Men om du er mann, så... hmm... Kaaaaanskje jeg hadde vært litt interessert. Kanskje.

Anonymous poster hash: 7a95f...7e1
Skrevet

vi er begge damer.

Anonymous poster hash: c9af2...59c
Skrevet

Hmm...Jeg snakker også med min venninne mange ganger daglig, vi har alltid noe å fortelle hverandre. Vi tuller, ler og "flørter" men det er så absolutt ikke noen greie mellom oss...ville nok tatt det som en selvfølge at det bare er vennskap, og så får du heller se videre hvordan hun oppfører seg rundt deg!?

Anonymous poster hash: cd225...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...