Gå til innhold

Må le litt av min kjære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le og skryte litt av min kjære.

Noen ganger tror jeg nesten har har mer kontroll over graviditeten enn jeg har. Han er med på alle lege timer, når jeg sier alle mener jeg absolutt alle. Jordmor, monitoring, prøver, gynekolog, blod prøver og det som hører med. Jeg har også thyroid problemer så det er ekstra monitoringer på grunn av dette.

På klinikken har det liksom blitt han å alle de gravide damene.

Han leser blader og tror nesten han har handlet inn mer en jeg har til den lille.

I dag var det innkjøp av alt mulig av baby såpe, olje osv.

Da kommer han med kommentarer som: nei den der sier Maria fra klinikken at har det og det i seg , så denne er mer naturlig.

Han har skrevet liste over hva jeg ikke bør spise når jeg skal amme og har full kontroll.

Jeg er utrolig heldig som har en sånn fin mann, men jeg klarer ikke å la være å le litt for meg selv over hvor søt han er noen ganger. Når han egentlig er en skikkelig manne mann om jeg kan si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er søt! ♥ Er han like omsorgsfull når du er syk også? Han blir sikkert en omsorgsfull far også. Du får be han abonnere på Foreldre&Barn slik at han kan følge med på forbrukertester og slikt! Hehe.. ;)

Skrevet

Han har alltid vært veldig omsorgsfull og hjelper til med alt mulig. Men han er skikkelig manne mann . Så denne søte siden har jeg ikke sett før. Men er veldig koselig at han gleder seg sånn.

Kanskje jeg skulle bestilt ett abonnement til han ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...