Gå til innhold

Hva synest dere om serien Under the Down?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest det er en skikkelig tøff og kul serie. Hva synest dere?

Anonymous poster hash: c04f3...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du "Under the Dome"? Den synes jeg er knallbra :)

Anonymous poster hash: 9d9f2...60c
Skrevet

Jeg og digger den. Skulle ønske jeg kunne laste den ned. Fant bare de gamle episodene.

Anonymous poster hash: 9ee3c...db4
Skrevet

Digger den jeg også. Leste mye Stephen King en stund. Et univers av snåle mennesker som skjuler ting under overflaten.. ;)

Anonymous poster hash: 81999...793

Skrevet

elsker serien :D bare så dumt de ikke starter å sende sesong 2 før sommeren neste år :(

Skrevet

Veldig bra!!! :)

Anonymous poster hash: 710b0...fa9
Skrevet

Hæ? Trodde alt var slutt nå neste tirsdag jeg. Så det er flere sesonger altså?

Skrevet

Jeg liker den serien kjemprgodt :)

Men er det noen her som kan fortelle hva som skjedde i slutten av forrige episode? Babyen våknet så jeg fikk det ikke med meg. Hva endte det med?

Anonymous poster hash: 5fcf5...bde

Skrevet

Dytter i håp om svar :)

Skrevet

Begynte bra, men de siste episodene har ikke vært så bra synes jeg.

Anonymous poster hash: 8316e...afc

Skrevet

Kan ikke måle seg med boken

Anonymous poster hash: 5cf8d...eac

Skrevet

Jeg liker den serien kjemprgodt :)

Men er det noen her som kan fortelle hva som skjedde i slutten av forrige episode? Babyen våknet så jeg fikk det ikke med meg. Hva endte det med?

Den siste episoden som gikk (nest siste i denne sesongen) synes jeg var dritspennende. Men orker dessverre ikke gjengi, skriver fra tlf.

Mååå få med meg siste episode neste uke! :-)

Skrevet

Haha. Nå ble jeg skuffet og enda mer nysgjerrig på hva som skjedde i slutten av forrige episode :/

Skrevet

Med forbehold om at det er "Under the dome" :)!

Så: vet ikke helt hvor du sluttet å se, men Angie fikk jo kjørt unna med Julia og plassert henne på et kott på sykehuset hvor Julia våknet og var i en tilsynelatende god form. Hun husket hva som hadde skjedd, og at det var en kvinne som hadde skutt henne.

Samtidig kom Big Jim og hentet Barbie fra fengselscella, og førte ham ut på trappa hvor hele byen ventet på ham. Big Jim ville ha Barbie til å tilstå alle mordene som Big Jim hadde utført, og truet med å drepe disse tre ungdommene samt Julia hvis han ikke tilstod. Så på tirsdag sluttet episoden med at Big Jim spurte Barbie foran hele byens befolkning om hvordan han stilte seg til alle mordene, skyldig eller uskyldig, og Barbie så leeeeeenge på ham før han sa: "Ikke skyldig". Der sluttet det, ettersom jeg husker...

Så, sesong 2 altså? Trodde siste episode var på tirsdag?

Skrevet

Tuuusen takk for svar, mø schæl! :) Hva skjedde med minikuppelen som lagde så ekkel lyd?

Skrevet

Tuuusen takk for svar, mø schæl! :) Hva skjedde med minikuppelen som lagde så ekkel lyd?

Den larva er akkurat på vei til å bli en sommerfugl. Tipper det skjer i neste episode.... Når folk skjønner at Big Jim er skurken og Barbie helten. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...