Gå til innhold

Kommer ikke over hvor vondt det var! Vanvittig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer virkelig ikke over hvor jævla vondt jeg hadde i natt!

Våknet av at det kjennte ut som noen slo meg md et balltre over nesa !

Jeg satte meg opp i senga og blodet fosset ut igjennom nesa !

Fikk helt sjokk og så meg rundt for jeg var SÅ sikker på at noen slo meg!

Bihulebetennelse.....i fra helvette!

Jeg satt i sengen og gråt som en liten unge og blod,snørr og tårer rant.

Øynene sprengte, tennene verket og jeg er sikker på at hjernen min sto å vibrerte.

Jeg hadde så vondt at jeg fikk sagt til samboer at jeg heller hadde født alle 3 barna på nytt igjen enn å oppleve det der!

Jeg kommer faktisk ikke over det, det gjorde sååå vanvittig vondt! Jeg ble redd og utrolig frustrert. Ingen ting hjalp!

Fikk tatt meg masse smertestillende og satt i sengen og duppet av innimellom resten av natta.

I dagtidlig fikk jeg komme inn til legen og fikk penecelin, smertestillende/betennelsedempende og "nesespray i tablettform"

Unner ingen akutt bihulebetennelse :(

Går heldigvis bedre nå, og i skrivende stund er jeg vel ganske så påvirket av tablettene. Antagelig derfor jeg sitter her å skriver er langt syteinnlegg om hvor vondt jeg hadde i ansiktet i natt.

Jaja, nå er det gjort.

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Fyyyy f så vondt det var!!!

Au!!

Anonymous poster hash: 48d34...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, uff så ekkel! Det har jeg aldri hørt om en gang, at man kan begynne å fossblø av bihulebetennelse!

Masse god bedring til deg :)

Anonymous poster hash: 4860d...178
Skrevet

Hørtes kjempevondt ut!!! God bedring!!!

Skrevet

Har kronisk bihulebetennelse og går bla.a på stereoidemedisiner for det, har aldri hørt om nesespray på piller eller andre medisiner for bihulebetennelse som skulle gjøre en så påvirket!!?

Fortell!

Skrevet

Har opplevd det samme, ombord på et fly! Føltes som noen plutselig stakk meg med kniv mellom øynene! Grusomt!

Håper det går bra med deg!! God bedring!

Skrevet

Takk takk alle sammen!

Føler det kom så brått og uventet på meg at jeg fikk litt sjokk over smertene.

Det er heldigvis ikke så vanlig å fossblø ved bihulebetennelse.

Legen sa det var kroppens desperate måte på å lette på trykket. Og jeg skal si det var trykk!

I dagtidlig når jeg så meg i speilet fikk jeg sjokk :/ Nesa var hoven, store poser under øynene og leppene var hovne. Haff!

Herregud på fly ?!? Jeg snakka på det i dag, at jeg hadde aldri i verden satt meg på et fly nå!

Jeg var heldigvis hjemme i sengen min og er utrolig glad for det.

Medesiner jeg fikk var rinexin (det jeg kaller nesespray i tablettform) og duclofenac (vet ikke om det skrives sånn)

Og i tillegg penecelin.

Og jeg har brukt, saltvannspray, otrivin, skyllehorn, saltvann på trykkflaske, varm dusj, damp fra kokende vann, massasje, eukalyptuskrem, og det meste!

Men når det har satt seg sånn som nå så er pencelin eneste utvei desverre :/

Tenk at jeg satt å hulket og grein som en sutreunge....kan ikke huske jeg har gjort det i voksen alder.

Takk for god -bedring- ønsker ;)

Skrevet

Rinexin redder meg når jeg nærmer meg bihulebetennelsehelvette.

Jeg har slitt med bihulene i mange år. Og bare så vidt jeg begynner å snufse litt så tetter det seg til.

Har som deg HI begynt å grine av smerte. Husker en gang det var så vondt at bare jeg bevegde meg over gulvet så skar smertene igjennom hele fjeset. Og kjentes ut som om jeg foretok rotfylling i alle tennene uten bedøvelse. Og fikk sykt vondt i hodet (føler virkelig med de som lider av migrene), var nesten overbevist om at jeg hadde en diger svulst som presset øynene mine utover.

Tidligere fastlege gav meg denne oppskriften mot mine plager. Ved antydning til det minste snufs så skulle jeg starte med Ibux og saltvannsoppløsning. Viktig å ligge på side slik at salvannet renner ned i "gangene" til bihulene.

Hvis jeg merker at jeg ikke klarer å stagnere det selv er de rett til legen å få resept på rinexin.

Har det gått for langt så er det rett på penicilin.

God bedring  :)

Anonymous poster hash: e24fb...f6e
Skrevet

Ja rotfylling i alle tennene samtidig var en god beskrivelse!

Jeg så faktisk for meg at jeg hadde svulst og alt mulig i natt.

Kunne virkelig ikke tro at det kunne gjøre SÅ vondt med bihulebetennelse!

Høres ut som du er litt flinkere til å forebygge enn meg. Det skal jeg bli flinkere til :-O

Å ligge på siden for å hjelpe saltvannet utover i bihulene har jeg faktisk ikke prøvd!

Skal prøves nå med en gang!

Kjenner nå at tablettene holder på å gå ut for nå sprenger det igjen. Jeg tar dagens siste dose nå strax.

Ønsker alle dere bihuleslitere lykke til videre og IKKE vent med å gå til legen !

:)

Skrevet

Nå har jeg ikke hatt akutt sånn som deg, men kjenner igjen det med følelsen av at jeg trodde jeg hadde svulst på hjernen. Helt for j... vondt når det presser sånn, også ha enda mer vondt i tennene samtidig! Husker jeg bare ville flykte fra mitt eget sprengende hode, og jeg var ordentlig redd fordi jeg var overbevist om at så vondt kunne jeg ikke ha det uten at noe var mer galt enn. "bare" bihulebetennelse..;)

Så jeg føler med deg'

Anonymous poster hash: 9c966...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...