Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg er en veldig aktiv jente fra morgen til kveld, både i arbeid og på fritid og trener en økt hver dag. Er i uke 32, og begynner å bekymre meg for om mitt høye aktivitetsnivå kan utløse for tidlig fødsel? Bør jeg roe ned på aktiviteten? Det skal sies at magen er liten og jeg er en slank jente, så graviden har ikke hatt noe hindring ift aktivitetsnivået mitt.. Har en mannlig lege som er ung og ikke har så mye kunnskap om graviditet og aktivitet, så han sier det bare er bra. Men alikevel kommer tankene om jeg kanskje må roe ned for å hindre prematur fødsel.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b308b...7f3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Så lenge du tar det med ro dersom du kjenner ubehag eller får mye kynnere så tror jeg ikke det skal ha noe særlig å si. Noen er mer aktive enn andre Anonymous poster hash: ab840...08d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Veldig mye angd graviditet er ikke forsket på, så det er ikke noen sikre svar å komme med, moderat fysisk aktivitet er det ingenting i veien for, bør ikke være rn fare. MEN hvorfor ta sjansen, ro ned tempoet litt, trene kan du gjøre resten av livet, du har ikke mange ukene til termin. Anonymous poster hash: 85f32...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå