Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg som er et lite sjokoladevrak har helt plutselig begynt å hate sjokolade. Hvordan skal jeg klare det? Å ta knekken på den evig voksende sjokoladen i Candy Crush? Nå står jeg fast på brett 56. Hekta? Ja. Anonymous poster hash: 38da9...db4
*Yuna* Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Vært på level 153 i en måned. Drittspill
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Er jo flinke dere som har overlevd sjokoladen? Har dere et tips? hi Anonymous poster hash: 38da9...db4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Overlevd sjokoladen? Åneiduh...den følger deg videre gjennom spillet. Holder på på brett 147,og har stått fast på flere brett opp gjennom min tur i godteland. Mitt beste tips er å si høyt på FB at du sitter fast,så kommer du plutselig videre! helt sant! Kjenner flere som høylydt har proklamert sin nød og frustrasjon over å sitte fast på ett brett- og plutselig samme dag etter dette kommet seg videre. Ellers er det jo bare å hooolde ut- det løser seg når du minst venter det! *dusteBOMBER* (for det blir verre serru) Anonymous poster hash: f56d0...faf
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Følger meg igjennom spillet? Ja, jeg gjorde vel sånn egentlig regning med det. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Anonymous poster hash: 38da9...db4
Honningmelon Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Nå klikket jeg meg inn på innlegget i håp om å bli kvitt sjokoladeavhengigheten min...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Haha, jeg holdt på å starte en liknende tråd her for ei stund siden.... Måtte sjekke når jeg så overskriften om det faktisk var candy crush det handla om Sjokoladen er kjip... og den kommer stadig tilbake. Bombene er ikke så kule de heller.... Jeg sto fast på 147 i en evighet, men plutselig kommer en videre. Helt utrolig at det går an å bli SÅ hekta!!! Anonymous poster hash: 525a4...24f
skinnfilla Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Er på 157..har vært der i en evighet nå.... Men plutselig så går det, med god margin. Nekter å spille på Facebook
Gjest Ingen skal få! Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Står på 217. Hater både sjokolade og lakris. Og sjokoladehjul. Fefan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå