Gå til innhold

Min blogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns dere?? 

hi

Anonymous poster hash: 6731d...8fe
Skrevet

Oi, den headeren var mildt sagt fryktelig rotete! Fint at du prøver å ikke falle i fella med å ha en lik header som alle andre, men det ble for mye "dill"

Beklager, jeg prøvde å gå inn med et åpent sinn, men jeg måtte legge ned fanen for det ble for mye "rot." 

Men fint at du skriver, ser du har mye på hjertet. 

Anonymous poster hash: 801b2...b65
Skrevet

Helt ærlig synes jeg det ble litt slitsomt å lese. Hvis jeg skal lese noe med så mye tekst og lite bilder må temaet fenge veldig. I tillegg bør språket være godt og uten åpenbare skrivefeil.

Der har du litt å gå på.

Skrevet

Headeren var veldig rotete og slitsomt. Det gjorde fysisk vondt i øynene.

I tillegg er fonten på innleggene veldig hard. Så det blir ingen hyggelig lesning.

Terningkast 2 fra meg dessverre.

Anonymous poster hash: d4a23...62b
Skrevet

Må bare si meg enig med begge de to første kommentarene. Var også "vanskelig" (eller snarere slitsomt?) å lese teksten fordi alt var uthevet og det føltes som en eneste stor "blokk" med ord/bokstaver, om du skjønner hva jeg mener.

Kunne ønske meg litt mindre "høyrøstet" teksttype, og bedre tegnsetting og ikke minst mellomrom der det skal være mellomrom.

Og litt mer arbeid med selve ordlyden. Det er et viktig tema du tar opp i det innlegget som ligger øverst nå, men det forsvinner i den "bråkete" layouten og fontvalget. Dessverre.

Skrevet

Wow. Det ble for mye for meg. Beklager.

Anonymous poster hash: d84c4...fd3

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Du har et godt budskap, men jeg synes at du bør velge en annen skrifttype slik at det blir lettere å lese. Dessuten trengs det mer mellomrom og kanskje litt kortere setninger.  Og ikke er det dumt med korrektur heller.  Lange avsnitt gjør seg også dårlig på nett fordi det er slitsomt å lese.

Men med litt forandringer her og der kan dette bli bra!

Skrevet

Ble rett og slett for slitsomt. Både header og tekst. Rotete!

Skrifttype er hel feil.

Tegnsetting, ja en hel haug med punktum og bindestreker som ikke har noe der å gjøre gjør teksten enda mer rotete. Altfor lange setninger.

Legger ved link til en blogg som jeg følger og er "behagelig" å lese.

Og bare for å ha sagt det, det er ikke min blogg  da jeg ikke har peil på blogging :P

http://divamamma.no/

Anonymous poster hash: 6cd05...eaa
Skrevet

Uten å ha lest gjennom kommentarene du allerede har fått, kommer jeg med mine råd. Ikke det at jeg er noe ekspert på området, men når andre slapper av med sin gode nok, slapper jeg av i bloggverden. Så jeg leser en hel del blogger, samt at jeg er en veldig aktiv blogger selv.

Først vil jeg påpeke headeren. Et eneste stort kaos. Mange bilder, altfor mye skrifter overalt. Bloggnavnet bør fremkomme i headeren, men i din er det bare farger, skrifter og bilder overalt.

Så vil jeg tipse at det er mye enklere å lese teksten om den ikke er så fet overalt. Du bruker blogg.no, og da er det ganske enkelt å redigere designet, og da ville jeg definitivt justert bredden på bloggen. Det er for å få en bredere blogg, som vil gjøre det mye enklere å henge med på lesingen, og bloggen vil se mye finere ut.

Til slutt, bør du absolutt lese over det du har skrevet før du publiserer det, for du har veldig mange lange settninger, og en del skrivefeiler. Dette er veldig lett å se, og lett og rette opp i. Det vil også gjøre bloggen mer lettlest.

Disse tilbakemeldingene gir jeg kun for å gjøre deg oppmerksom på hva som kan bli bedre, ikke for å såre deg. Du spurte, jeg svarte ærlig. Håper du ser det som positivt!

Velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent her. ;)

Anonymous poster hash: 08d5c...865
Skrevet

Uten å ha lest gjennom kommentarene du allerede har fått, kommer jeg med mine råd. Ikke det at jeg er noe ekspert på området, men når andre slapper av med sin gode nok, slapper jeg av i bloggverden. Så jeg leser en hel del blogger, samt at jeg er en veldig aktiv blogger selv.

Først vil jeg påpeke headeren. Et eneste stort kaos. Mange bilder, altfor mye skrifter overalt. Bloggnavnet bør fremkomme i headeren, men i din er det bare farger, skrifter og bilder overalt.

Så vil jeg tipse at det er mye enklere å lese teksten om den ikke er så fet overalt. Du bruker blogg.no, og da er det ganske enkelt å redigere designet, og da ville jeg definitivt justert bredden på bloggen. Det er for å få en bredere blogg, som vil gjøre det mye enklere å henge med på lesingen, og bloggen vil se mye finere ut.

Til slutt, bør du absolutt lese over det du har skrevet før du publiserer det, for du har veldig mange lange settninger, og en del skrivefeiler. Dette er veldig lett å se, og lett og rette opp i. Det vil også gjøre bloggen mer lettlest.

Disse tilbakemeldingene gir jeg kun for å gjøre deg oppmerksom på hva som kan bli bedre, ikke for å såre deg. Du spurte, jeg svarte ærlig. Håper du ser det som positivt!

Velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent her. ;)

For å påpeke min egen skrivefeil; "når andre slapper av med sin gode BOK"... Hoho ;)

Skrevet

Litt av et kaos. Skjekk skrivefeil også.

Skjekk skrivefeil? Håper du tuller nå og vet at det heter "sjekk skrivefeil".

Anonymous poster hash: 75765...be4

Skrevet

Kaotisk , litt slitsomt å lese

Skrevet

Litt av et kaos. Skjekk skrivefeil også.

Skjekk skrivefeil? Håper du tuller nå og vet at det heter "sjekk skrivefeil".

Anonymous poster hash: 75765...be4

Skriveleif;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...