Gå til innhold

Flytte baby på eget rom før hunsover natten igjennom. Erfaring?

to små prinsesser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flyttet gutten min når han var 9 måneder. Synes egentlig alt under 1 år er for tidlig men det var mannen min som ville vi skulle prøve. Gutten sov hele natten fra første natt:-)

Anonymous poster hash: 12393...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet gutten min når han var 9 måneder. Synes egentlig alt under 1 år er for tidlig men det var mannen min som ville vi skulle prøve. Gutten sov hele natten fra første natt:-)

Sov han natten igjennom for første gang da han ble flyttet eller hadde han gjort dette før også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet min når han var 7 mnd.... men han sover fremdeles ikke natten gjennom.... har aldri gjort det med unntak av noen netter innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet min når han var 7 mnd.... men han sover fremdeles ikke natten gjennom.... har aldri gjort det med unntak av noen netter innimellom

Sover har på eget rom eller deler han med eldre søsken?

Hvor mater du i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover har på eget rom eller deler han med eldre søsken?

Hvor mater du i såfall?

Han sover på eget rom alene. Jeg har en dyne/madrass hvor jeg ammer han... Dvs vi ligger å ammer. Han sovner somregel innen 5 min.... Slitsom ja.... men jeg klarer ikke samsove. Han styrer og vrir seg så mye i søvne.... Dessuten våkner han oftere hvis puppen ligger tilgjengelig ved siden av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi flyttet vår til eget rom da han var ca 9-10 mnd. har sluttet med nattamming (får bare kl 23), men han våkner fortsatt noen ganger i løpet av natta. Han har ingen søsken da. da hadde vi ventet, ellers vill han vekket søsknene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov han natten igjennom for første gang da han ble flyttet eller hadde han gjort dette før også?

Første hele natta på eget rom. Før det spiste han om natta og var litt urolig. Ikke mye men litt. Trengte altså ikke gjøre noe for at han skulle venne seg av med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første hele natta på eget rom. Før det spiste han om natta og var litt urolig. Ikke mye men litt. Trengte altså ikke gjøre noe for at han skulle venne seg av med maten.

Amen til dette!

Vi må bare få frem disse plagsomme tennene så ska vesla flyttes tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...