to små prinsesser Skrevet 20. september 2013 #1 Del Skrevet 20. september 2013 I tillegg skal hun flyttes til storesøsters rom. Vil ha ei flaske en gang pr natt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Del Skrevet 20. september 2013 Hadde ikke flyttet henne inn til storesøster når hun ennå ikke sover natten gjennom, da vil jo storesøster bli vekket på natten også stakkar? Hvorfor må dere flytte babyen allerede nå? Anonymous poster hash: 9649c...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Del Skrevet 20. september 2013 Her sover baby og storesøster på samme rom, og det går kjempefint Storesøster som en stein, og våkner ikke de nettene han vil ha mat Anonymous poster hash: 625c6...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 21. september 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 21. september 2013 Hadde ikke flyttet henne inn til storesøster når hun ennå ikke sover natten gjennom, da vil jo storesøster bli vekket på natten også stakkar? Hvorfor må dere flytte babyen allerede nå? Anonymous poster hash: 9649c...848 Vi MÅ ikke, men lille frøken lager så enormt mye lyder i søvne. Jeg våkner av det, men min mann og eldste datter er i koma når de sover. Hs mente kanskje hun kom til å slutte med nattspising hvis hun ble flyttet over på annet rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 21. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 21. september 2013 Her sover baby og storesøster på samme rom, og det går kjempefint Storesøster som en stein, og våkner ikke de nettene han vil ha mat Anonymous poster hash: 625c6...748 Hvor gamle var de da de begynte å dele rom? Får han flaske eller pupp? Mater du på barnerommet de nettene han vil ha mat eller tar du han ut av rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Del Skrevet 21. september 2013 Min våknet minst to ganger per natt for pupp, flyttet på eget rom og sov fra åtte til åtte!! Første natten måtte pappa inn med litt vann en gang, etter det har det vært fred og ro hver eneste natt! vidunderlig!!! Anonymous poster hash: 092bd...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Del Skrevet 21. september 2013 Her sover baby og storesøster på samme rom, og det går kjempefint Storesøster som en stein, og våkner ikke de nettene han vil ha mat Anonymous poster hash: 625c6...748 Hvor gamle var de da de begynte å dele rom? Får han flaske eller pupp? Mater du på barnerommet de nettene han vil ha mat eller tar du han ut av rommet? Han er 3 mnd nå, og storesøster er 7 år. Dem har nettopp startet med det fordi jeg ikke har noe valg i situasjonen vi er i akkurat nå. Jeg gir flaske inne på rommet. Han sover mer eller mindre gjennom måltidet, å han lager ikke mye bråk. Bare gråter litt før jeg rekker å få varmet melken Anonymous poster hash: 625c6...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #8 Del Skrevet 21. september 2013 Min sov ikke natta gjennom dagen jeg flyttet på eget rom. Men samme dag barnet ble flyttet inn dit kuttet vi flaske og hun sov rundt. Du må jo bare prøve deg litt frem, er ikke farlig Anonymous poster hash: 5fe11...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 21. september 2013 #9 Del Skrevet 21. september 2013 Hvis storesøstra sover tungt er det jo bare å prøve Det er jo viktig at du får sove godt, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #10 Del Skrevet 21. september 2013 Det kan godt funke! Eldste her ble flyttet på eget rom ved 3 mnd. Han fikk da en flaske ca kl 23 hver natt. Gråt aldri, men hoiet når han våknet. Ville aldri vekket storesøsken med de små lydene han laget og flaska fikk han jo før jeg la meg. Anonymous poster hash: 29c50...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 22. september 2013 #11 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg flyttet den største på rom da hun var 3-4 mnd og hun spiste et måltid (flaske) til hun var rundt 5-6 mnd gikk helt fint. Blir å flytte lillebror når han er 3-4 mnd selv om han puppes på natten. Synes barnet og jeg får bedre søvn da;). Prøv du, ungene sover så tungt trur ikke noen blir vekt. Ingenting å tape vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 22. september 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 22. september 2013 Tror det blir jeg prøver ja. Men jeg skal begynne på jobb igjen om en uke. Pappaen skal ha 7uker permisjon før jeg skal ha siste del igjen. Tror ikke jeg flytter henne før etter jeg starter permisjonen igjen, da pappaen er i koma om natten. Godt å se at så mange har positive erfaringer med dette. Jeg er jo litt betenkt med å gjøre dette da lille jenta lager mye lyder i søvne og i tillegg sover storesøster lengre på morgenen enn lillesøster. Storesøster derimot har en tendens til å rope etter vann, eventyr ol etter hun har lagt seg, vet ikke hvordan dette vil påvirke lillesøster eller om vi får storesøster til å la dette være. Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå