Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Min eksmanns kone er psycho. Jeg og mannen min skilte seg pågrunn av krangling og konflikter i ekteskapet. Når jeg besøker min eks og hans nye kone, så sier hun sårenes ting til meg. Hun er spesielt lite hyggelig mot meg. Hun sa hun kunne godt forstå hvofor mannen min slo opp med meg. Hun mener at jeg er mindre intlegent enn henne. Men hun er veldig flink med sønnen min. Hun skryter veldig mye over han til eksen min. Men til meg sier hun at jeg er en dårlig mor. Ellers er hun veldig hyggelig mot eksen min og hun er hyggelig mot alle andre unntatt meg. Hun sa en gang og at jeg bare kunne forsvinne ut av livet til henne og min eks og at hun og eksen kunne adoptere sønnen min slik at hun og eksen slik at jeg forsvant fra livet deres. Skal jeg bare overse henne eller skal jeg si rett ut hva jeg mener? Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: f1570...78a
Tabitha Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Er du virkelig på besøk til din eks og hans nye kone? Eller mener du når du henter og leverer barnet? Du trenger da vel ikke å snakke så mye med henne når du henter eller leverer barnet...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Unnskyld meg men du høres "psycho" ut du også.. Anonymous poster hash: 10abb...63d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Er du virkelig på besøk til din eks og hans nye kone? Eller mener du når du henter og leverer barnet? Du trenger da vel ikke å snakke så mye med henne når du henter eller leverer barnet... Jeg er av og til på besøk hos henne. Men det har jeg bestemt meg for og slutte meg. Heretter henter jeg bare sønnen min. Min eks er jo far til sønnen vår, så han må jo besøke far sin. Anonymous poster hash: f1570...78a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Minimal kontakt. Det er løsningen. Du trenger dem ikke, så bare hent og lever. Anonymous poster hash: d5dde...f39
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg hadde heller ikke satt pris på at eksen satt og drakk kaffe i lange baner med mannen. Man trenger ikke dra på besøk selv om man har barn sammen. At man finner på noe for barnas skyld, som å dra ut og spise en gang i blant, med fraskilte mor og far er noe annet enn at mor tropper opp i sin eks og hans nye dame sitt hus og sitter der "på besøk". Jeg hadde aldri reagert på samme måte som hun gjør, men hadde tenkt mitt, at du verken var ferdig med eksen din eller fremstod som spesielt høflig. Anonymous poster hash: f9666...b8d
kjærestenogmæ Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Næmen, dukka trollet opp her også?
Honningmelon Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Det er liksom noe rart med visse innlegg...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Jomfruer/fru åsta/nøffemor, har du ikke annet å drive med enn å skrive tusen innlegg her inne hver dag? Skrivemåten din er så utrolig gjenkjennelig at det er rart at så mange går på limpinnen. Og at du gidder! Anonymous poster hash: 54b70...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå