Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg ble i dag 100% sykemeldt i en uke, etter dette skal %sykemelding vurderes. Sjefen min ble faktisk sur når jeg ringte. Jeg kan da for pokker ikke noe for at kroppen skriker nei etter å ha levd med smerter konstant såpass lenge nå. De siste mnd. har jeg hatt en smertefri kveld. Da var det fest på jobben og jeg drakk alkohol. Gud så deilig det var og kunne danse og ha det gøy. Smertene kom tilbake neste kveld. Men en kveld uten var så fantastisk godt. Skjønner jo at jobben helst vil ha folk på jobb og ikke sykemeldt, men jeg kan ikke noe for det. Har ikke bedt om å få smertene. Neste uken skal brukes til å slappe av og gjøre litt husarbeid som jeg aldri får gjort ellers. Jeg bor rett ved jobben. Burde jeg dra ned dit eller går det greit å sende sykemeldingen i posten? Har ikke veldig lyst til å snakke med sjefen mer enn høyst nødvendig for å si det sånn. Anonymous poster hash: ccbc8...11d
TanteTroll Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg synes du skal reise på jobben og levere sykemeldingen. Om det er så at du blir sykemeldt en stund, har sjefen din et oppfølgingsansvar og du må delta på oppfølgingen. Bedre å hoppe i det og møte sjefen. Ellers var det uprofesjonelt av sjefen din å bli sur. God bedring! ( og jeg synes du skal bruke kommende uke til å slappe av- ikke husarbeid)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Du bør reise ned, og du bør hvertfall ikke bruke tida på husarbeid! God bedring! Anonymous poster hash: cbf6c...7da
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Vel, noen må vaske og brette tøy her ellers må vi bruke det på vranga. Ungene støvsuger, men litt minirydding må til. Jeg klarer ikke ligge rett ut en hel uke, må røre meg litt. Men rundvask blir det på langt nær ikke. Anonymous poster hash: ccbc8...11d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Du skal møte opp selv, og levere sykmeldingen, så lenge det er praktisk gjennomførbart. Anonymous poster hash: edbaa...8c4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg ble i dag 100% sykemeldt i en uke, etter dette skal %sykemelding vurderes. Sjefen min ble faktisk sur når jeg ringte. Jeg kan da for pokker ikke noe for at kroppen skriker nei etter å ha levd med smerter konstant såpass lenge nå. De siste mnd. har jeg hatt en smertefri kveld. Da var det fest på jobben og jeg drakk alkohol. Gud så deilig det var og kunne danse og ha det gøy. Smertene kom tilbake neste kveld. Men en kveld uten var så fantastisk godt. Skjønner jo at jobben helst vil ha folk på jobb og ikke sykemeldt, men jeg kan ikke noe for det. Har ikke bedt om å få smertene. Neste uken skal brukes til å slappe av og gjøre litt husarbeid som jeg aldri får gjort ellers. Jeg bor rett ved jobben. Burde jeg dra ned dit eller går det greit å sende sykemeldingen i posten? Har ikke veldig lyst til å snakke med sjefen mer enn høyst nødvendig for å si det sånn. Anonymous poster hash: ccbc8...11d Jeg hadde helt klart stusset som sjef på at du går på fest og danser.... Skjønner at de er deilig, men jeg ville aldri gjort det hvis jeg endelig var bra igjen! Sur lønner det seg ikke å bli som sjef. Anonymous poster hash: df6a9...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå