Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Argumenter for å få tre barn....? Er det verdt det? Litt lyst.... Anonymous poster hash: 49664...e15
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg har tre. Var redd det ble for mye, men etter at tredje kom, er første og andre blitt mer tålmodige, flinkere å hjelpe til hjemme og enda flinkere til å underholde hverandre. Ulempen er at vi ikke har stort nok hus, og må snart lete etter noe større, men trenger jo ikke gjelde deg. Jeg synes det er herlig å ha tre, men ville nok fått tredje tidligere om jeg skulle velge igjen. Vi begynte på nytt med babytiden. Det gikk jo fint, men tror det hadde vært greit om det gikk litt mer i ett. Anonymous poster hash: 94a0b...282
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Det høres nydelig ut. Har lyst, men som mange andre så er jeg vel redd for at det kan bli litt mye. Godt å høre at dere har bra balanse likevel. Anonymous poster hash: 49664...e15
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Er der jeg og. Har 2 og er så i tvil...men alltid sett for meg 3. Synes litt synd på minste som da må bli mellombarnet..... Blir de ikke litt borte mellom største og minste? Anonymous poster hash: 0f110...735
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Det lurer jeg også på? Og var det tøft for barna å få mindre oppmerksomhet når den minste var liten. Følte seg oversett? Anonymous poster hash: 49664...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå