Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hei. Dette er en lang historie som jeg skal oppsummere litt. Har levd med en mann i 19 år som har mushandlet meg fysisk og psykisk opp gjennom årene. Har hele veien trodd på at det skulle bli bedre. Nå har jeg endelig klart å sette ord og følelser på det som har skjedd når jeg har fått en trygg og god samboer. Problemet mitt i alle år er at han sannsynligvis er psykopat. Han har manipulert de jeg har spørt om hjelp i alle år. De har manipulert ungene mine. Den eneste han ennå ikke har klart å gjøre det med er min yngste datter på 14. Hun har nå tørt å si imot og forteller om hvordan faren sin er. Hun har også sett en del av den fysiske volden. Mine eldste døtre på 19 og 21 støtter faren sin og forteller at det er min skyld alt sammen. De har lukket ører og øyne i alle år. Går det an at denne mannen som psykopat har fått jentene mine til å tro på at ting ikke har skjedd selv om de åpenlyst har sett det. Hvordan er en psykopat? ? Nå vil ikke jentene ha noe med meg å gjøre. Heldigvis har jeg den sterke jenta mi på 14 som nå tør å stå fram. Problemet videre er at hun bor delt hos oss. Hun tør nesten ikke være hos faren sin fordi han er så stygg med henne psykisk. Setter hunden hennes i bilen om natta når hun ikke gjør som hun sier. Sier at hun havner på psyk når hun blir voksen osv. Splitter de eldste døtrene våre mot hverandre. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg håpe på en rettferdighet til slutt? Skal jeg gi gaver til døtene mine som nå er voksne når de ikke vil ha noe med meg å gjøre?? Dette er en forferdelig situasjon. Dette er ikke en historie som er ord mot ord fordi jeg har så mange vitner og annen dokumentasjon på det som har skjedd. Allikevel tror ikke de voksne døtrene meg Er det noen som har noen gode råd??? Har fortsatt et håp Anonymous poster hash: 3da3a...dbd Anonymous poster hash: 3da3a...dbd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 For det første må du jo sloss mot faren hva gjelder delt omsorg. Jenta er så gammel at hun har rett til å bli hørt. Jeg skal være helt ærlig nå- og neppe noe du ønsker. På samme måte vil jeg sikkert få høre det fra andre;) Du har i alle år sviktet barna. Det er ikke bare du som er offeret her men like mye barna dine. Din yngste fortjener og trenger at du står opp for henne, og ikke lar henne selv ta kampen mot faren. Her må du innkalle bv, fvk osv og hjelpe datteren din. For å si det sånn: trekker han det til retten så taper han da hun er gammel nok til å bestemme selv at hun ikke ønsker denne boformen, så du må absolutt hjelpe henne. Ang dine eldre barn så hadde jeg selvfølgelig gitt gaver, og vist på andre måter- så langt det lar seg gjøre at du er der for dem. Ikke svartmal faren mer så de hører på, da de antagelig ikke er lydhøre for det. Du har levd med han i 19 år og klarte ikke komme deg ut, det er enda vanskligere for dem som har hatt han rundt seg hele livet. Det kommer en dag de får barn selv kanskje. Jeg har selv hatt en lykkelig barndom, men når jeg ble mor kom mye følelser opp i meg. Jeg husket mer fra barndommen, og en ser ting på en annen måte. Derfor er det viktig at du ikke stenger dem ute, men lar døren stå åpen, og vis at du ikke gir opp. Anonymous poster hash: c8ef1...c88 Anonymous poster hash: c8ef1...c88
håp71 Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Hei Takk for svar Ja det er mulig du har rett, men har rett og slett ikke vært klar over det før nå pga har vært rullet inn i et nett og trodd jeg ville beskytte ungene mine osv Har nå begjært mekling hos fvk. Problemet er at han fortsetter med løgn der også. Så sier han at han har fått beskjed av broren sin å holde meg nede, mens terapeutene hører på. Har også vært i kontakt med bvt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Jamen så ikke gi deg da! VIL du ha ungene dine eller ikke? Du har feilet stort, nå er det på tide med det berømte sparket i ræva og få gjort noe fornuftig for EN av dem før det er for sent. Skjerp deg, snakk med de du må snakke med og FIKS dette for faen. Det er slutt på å være tafatt og patetisk nå, nå er tiden inne til å få fingern ut av der den nå er og sette i gang. Sutring og hele den pakka må faktisk vente til du har ordnet opp for ungene dine. Anonymous poster hash: 3ca15...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå