Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Har endelig fått fatt i drømmeboligen. Den dukket opp før vi i det hele tatt hadde tenkt på å selge det gamle huset. Så nå har vi kjøpt en bolig og ennå ikke solgt den gamle. har visning på det gamle huset nå på mandag og boligmarkedet er bra. Vi har ikke lånt veldig mye mye mer enn det gamle lånet og hvis vi mot all formodning skulle få under prisantydning stiller min far som kausjonist for å dekke evt mangel på egenkapitalskravet. Allikevel er jeg hysterisk. Har aldri vært så stressa i hele mitt liv. Tenk om vi ikke får solgt, tenk om ditt, tenk om datt. Why? Er det bare jeg som synes det her er stressende selvom alle eventualiteter (som jeg vet om) er dekket? Anonymous poster hash: f4941...91b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Skal selge jeg også, og jeg er så stresset. Har også kjøpt hus, og skal selge min leilighet nå, så enda mer stresset pga.det. Man har aldri noe garanti for hvordan det kommer til å gå med salg, men man tror og håper på det beste,og som regel så går det bra, men allikevel så blir man nervøs. Jeg ønsker deg lykke til og håper på det beste for oss begge Anonymous poster hash: 3a0c1...d18
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Tror jeg synes det her er fælt fordi det er så mye greier som er utenfor min kontroll. Men MASSE LYKKE TIL til deg også! HI Anonymous poster hash: f4941...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå