Modesty Blaise. Skrevet 20. september 2013 #26 Skrevet 20. september 2013 Hun kommer til å være ca 4 mnd da, så jeg tror ikke hun kommer til å bry seg så veldig mye om gavene.... Så det blir sikkert noen bøker, (man kan aldri ha for mye bøker) og kanskje en leke eller to ved siden av det. Ser for meg at ca 2000,- kommer til å være en passe sum å bruke, så i år så går sikkert en 1000,- lapp av dette inn på sparekontoen hennes isteden for å kjøpe noe som bare er tull.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. september 2013 #27 Skrevet 20. september 2013 Ca 10 - 15 tusen til hver . Har 2 Hva i all verden kjøperdu i julegave til barna? :-) Anonymous poster hash: 3ca36...9e7 Vi skal feire jul i New York og Florida. Først skal vi til søsteren min i NY og 2 juledag drar vi videre til Disney World i Florida . Ingen som vet noe om det bortsett fra min søster ,svoger meg og min mann. Vi skal overraske hennes barn og mine barn med tur til Disney 1 juledag. Vi skal gi de shorts, badeshorts ol og til slutt billettene til Disney Barna mine og barna til søsteren min savner hverandre veldig så dette er nok den beste julegaven ever . Derfor så mye penger i år
me_87 Skrevet 20. september 2013 #28 Skrevet 20. september 2013 mellom 500-700 kr tenker jeg. Han er 2 år.
Edelweis Skrevet 20. september 2013 #29 Skrevet 20. september 2013 Har 4 til jul kjøper til rundt 500 til hver
Gjest Julia1984 Skrevet 20. september 2013 #30 Skrevet 20. september 2013 Ca 1500-2000 pr barn. Men 6 åringen ønsker seg "stor gutt seng" (sover i juniorseng nå). Så hans gave blir nok dyrere. Tenker ikke så mye på pris, men heller hva de ønsker seg.....og så liker jeg og finne på små overraskelser!!
*SommerFrisk* Skrevet 20. september 2013 #31 Skrevet 20. september 2013 Ca 10 - 15 tusen til hver . Har 2 Hva i all verden kjøperdu i julegave til barna? :-) Anonymous poster hash: 3ca36...9e7 Vi skal feire jul i New York og Florida. Først skal vi til søsteren min i NY og 2 juledag drar vi videre til Disney World i Florida . Ingen som vet noe om det bortsett fra min søster ,svoger meg og min mann. Vi skal overraske hennes barn og mine barn med tur til Disney 1 juledag. Vi skal gi de shorts, badeshorts ol og til slutt billettene til Disney Barna mine og barna til søsteren min savner hverandre veldig så dette er nok den beste julegaven ever . Derfor så mye penger i år Det synes jeg var en fin gave
DramaMama Skrevet 20. september 2013 #32 Skrevet 20. september 2013 Ca 500-1000 kr. Har ett barn som kommer til å være 7 mnd til jul.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #33 Skrevet 20. september 2013 Har et barn og hun får nok gaver for noen tusen av meg. Anonymous poster hash: b1374...307
Snuppa09 Skrevet 20. september 2013 #34 Skrevet 20. september 2013 Ca 10 - 15 tusen til hver . Har 2 Hva i all verden kjøperdu i julegave til barna? :-) Anonymous poster hash: 3ca36...9e7 Vi skal feire jul i New York og Florida. Først skal vi til søsteren min i NY og 2 juledag drar vi videre til Disney World i Florida . Ingen som vet noe om det bortsett fra min søster ,svoger meg og min mann. Vi skal overraske hennes barn og mine barn med tur til Disney 1 juledag. Vi skal gi de shorts, badeshorts ol og til slutt billettene til Disney Barna mine og barna til søsteren min savner hverandre veldig så dette er nok den beste julegaven ever . Derfor så mye penger i år Det synes jeg var en fin gave !! Det var en flott gave, så koselig for barna . Vi pleier å bruke ca 3000-7000,- pr barn nå som de er blitt større. Når de var mindre (opp til 6 år kanskje, brukte vi ganske mye mindre penger på gaver til de). Har ikke bestemt enda hva vi kjøper i år men det blir som oftest f. eks klær/sko/støvletter, mobil/data, ski/snowboard,slalomutstyr, lego (til minste på 8 år) eller andre ting som de trenger.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #35 Skrevet 20. september 2013 Blir for tusen kroner til eldstemann, og for noe mindre til yngste som da vil være 8 mnd gammel. Vi kjøper omtrent ikke leker til barna utenom bursdag og jul men da er det til gjengjeld et ganske realt gaveskred fra besteforeldre, tante og onkel. Syns det er veldig hyggelig når barna blir glade for alt de får og at alle lekene de får faktisk blir brukt. Anonymous poster hash: 46500...b39
PeppaPig Skrevet 20. september 2013 #36 Skrevet 20. september 2013 4åringen er allerede godt igang med ønskeliste til jul så vi velger nok 2-3 leker fra den, blir vel rundt 500-1000kr (og nei, hun kan ikke skrive enda, men hun sier til meg at jeg må skrive det på lista om hun ser noe hun vil ha)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #37 Skrevet 20. september 2013 Ungene er 3 år og 5mnd gammel da, storebror på 3 får en film eller en bok av oss mens lillesøster får en baby lek. Maks 300kr hver. Vi har i grunnen råd til å kjøpe dyrere gaver, men jeg skjønner ikke hva et vitsen med det. Er lei av gavemaset og jaget. For oss så er det mye mer viktigere å bruke adventstida til å kose oss enn å stresse til byen og kjøpe gaver til alle og enhver mann som i grunnen har alt fra før av. Her i huset har vi sluttet å kjøpe til andre enn ungene og til svigers. Anonymous poster hash: 7f558...d72
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #38 Skrevet 20. september 2013 Har en på snart 2 år. Blir å bruke 200-400. Man gir etter evne. Anonymous poster hash: 3ec41...8c3
Von Hertelhofen Skrevet 20. september 2013 #39 Skrevet 20. september 2013 Jeg tenker ikke så mye på pris. Det viktigste er å finne den rette gaven, så får vi se hva det koster. Vurderer dukkevogn med dukke eller lekekjøkken. Men det kan være noe annet hun har mer lyst på når den tiden kommer
Englenemine Skrevet 20. september 2013 #40 Skrevet 20. september 2013 Åh herregud Mamman til Will og Ailo!! Det er jo helt Awesome:) omg så glad de vil bli. Da fikk jeg svaret og hjertet mitt gjorde et hopp på ungene dines vegne. Elsker Disneyland ( vært i Usa og Frankrike men ikke Florida og Disney World) vi tenker på Disneyland Paris som neste sommers ferie her for 3. Eldste har nettop fylt 5 og vi har vært der 2 ganger med han allerede hehe. Gurimalla for en opplevelses jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå