Gå til innhold

Rød jakke til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vinterjakke til gutten på 5 år, og synes reima "olly" jakka er så fin. En av de få jakkene jeg har funnet som faktisk er fyllt med dun og ikke bare syntetisk stoff. De har den i rød og mørkblå/marine, men jeg synes den i mørkblå er så kjedelig... synes den røde er mye finere egentlig, MEN hva synes dere? Greit med rød jakke til gutten, eller er det jentete? Hva ville deres gutter på samme alder synes om rød jakke?

Anonymous poster hash: ce9cc...3a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt er da ingen jentefarge? I allefall ikke i min verden. Jeg syns rødt er fint til gutter. 9-åringen liker godt rødt.

Skrevet

Sønnen min går mye i røde klær, og det er det mange av guttene som gjør her. Du kan finne klær til både gutter og jenter i rødt.

Anonymous poster hash: c82fc...29b
Skrevet

Kjøp rød. Jeg har hatt både røde og lilla jakker og dresser til mine gutter. Mye finere enn marineblått, som er en superstraight farge. Går alltid for fargerikt når jeg kan.

Anonymous poster hash: bfca0...12e

Skrevet

Jeg har mye rødt til gutten min, blant annet en vinterjakke. Superfin!

Anonymous poster hash: aba7f...462
Skrevet

HI

Takk alle sammen! Da ble det rød vinterjakke :) (bestilt)

Skal bli deilig å se gutten i noe annet en blått, grønt og svart en vinter!! :)

Ha en fin dag :)

Anonymous poster hash: ce9cc...3a7
Skrevet

Du må nok avbestille, fordi JEG syns ikke gutter skal ha rødt.. det er sååå jentete... :o

Anonymous poster hash: 9bd90...78c
Skrevet

Jeg har masse rødt til mine gutter. Besteforeldrene på over 60 har reagert pga jentefarge, men jeg tenker bare at de ikke følger med i tiden. I dag er det tom rosa på enkelte gutteklær.

Anonymous poster hash: 95912...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...