Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hver gang jeg ser noen som føder på tv begynner tårene mine og trille. Hva kommer det av? Har en gutt på 11 mnd så barsel tårer er det ikke Anonymous poster hash: 24b5b...83e
Honningmelon Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg har en på 2, 6 og 9 år og griner fortsatt av fødsler
ms.Pond Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Tror det er noe som blir permanent når man får barn. Her siler tårene når det kommer fødsler på skjermen, selv mannen blir blank i øynene. Det er jo ikke til å komme forbi at det er noe av det største vi får oppleve, og at følelsene blir satt i sving når vi ser andre få oppleve det samme mirakelet
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Helt naturlig, tror jeg.. Jeg har fire barn, og blir fortsatt blank i øya og kjenner det rusker godt i eggstokkene hver gang jeg ser en fødsel på tv. (ELler en baby, for den saks skyld) Anonymous poster hash: 4cc10...64a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Før jeg fikk barn selv, var fødsel ekkelt, motbydelig å helt forferdelig.. Vel vitende at jeg skulle gjennom det samme om bare et par uker. Etter jeg fikk første var fødsler, fantastisk, vakker, naturlig å det mest sinnsyke jeg har opplevd. Hulker å piper hver gang jeg ser en fødsel på Tv, eller leser om det.. Du er normal Anonymous poster hash: 89391...134
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Hva som skjer? Du har blitt mamma, kjære deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå