Gå til innhold

Couscous

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt couscous. Gi meg en deilig og saftig rett med couscous da dere flinke matdamer :-)

Anonymous poster hash: 2177a...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager fylt kyllingfilet med couscous (bruker couscous generelt til alt jeg kan lage med ris) 

Banker kyllingfiletene flate, smører dem med pesto/smøreost/annet digg og flytende. Så legger jeg soltørkede tomater og fetaost oppi og ruller dem sammen. Når de har vært i ovnen en stund (smører formen og heller saft fra tomatene og fetaosten oppi+ krydrer dem med kyllingkrydder) tar jeg de ut og pakker de inn i parmaskinke/westerfaler/bacon og kanskje strør litt ost over. 

Nom nom nom.. 

Anonymous poster hash: 37efe...8c4
Skrevet

Lag grønnsakssuppe av store biter gulrøtter, blomkål, selleri, potet, søtpotet, løk, kikerter etc på kyllingbuljong. Stek kyllinglår etc i ovn. Hell suppe over som saus, spis grønnsakene og kyllingen som tilbehør

Anonymous poster hash: e6685...032

Skrevet

Naaaam!

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg har alltid litt gurkemeie i couscousen , da blir den knall gul, og spennende for toåringen! Kjører oppkuttede grønnsaker, kyllingbiter, lammeboller eller falafel til, supert for å bli kvitt rester, og godt til lunsj eller i en salat dagen etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...