Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg har aldri brukt couscous. Gi meg en deilig og saftig rett med couscous da dere flinke matdamer :-) Anonymous poster hash: 2177a...19e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Lager fylt kyllingfilet med couscous (bruker couscous generelt til alt jeg kan lage med ris) Banker kyllingfiletene flate, smører dem med pesto/smøreost/annet digg og flytende. Så legger jeg soltørkede tomater og fetaost oppi og ruller dem sammen. Når de har vært i ovnen en stund (smører formen og heller saft fra tomatene og fetaosten oppi+ krydrer dem med kyllingkrydder) tar jeg de ut og pakker de inn i parmaskinke/westerfaler/bacon og kanskje strør litt ost over. Nom nom nom.. Anonymous poster hash: 37efe...8c4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Lag grønnsakssuppe av store biter gulrøtter, blomkål, selleri, potet, søtpotet, løk, kikerter etc på kyllingbuljong. Stek kyllinglår etc i ovn. Hell suppe over som saus, spis grønnsakene og kyllingen som tilbehør Anonymous poster hash: e6685...032
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Naaaam! Anonymous poster hash: 2177a...19e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Flere? Anonymous poster hash: 2177a...19e
trekkoppfugl Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg har alltid litt gurkemeie i couscousen , da blir den knall gul, og spennende for toåringen! Kjører oppkuttede grønnsaker, kyllingbiter, lammeboller eller falafel til, supert for å bli kvitt rester, og godt til lunsj eller i en salat dagen etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå