Gå til innhold

Når begynne med stilongs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva viser gradestokken, når barna deres begynner med stilongs?

Anonymous poster hash: 40117...a33
Skrevet

tok på i dag og ullbody. var 5 grader

Anonymous poster hash: 41211...6c2
Skrevet

Tok på mine i dag. 7 grader og litt trekk. Regner med de kler av de i bhg. om det blir for varmt.

Anonymous poster hash: e821b...653
Gjest Julia1984
Skrevet

Tar på stiliongs når det er 4-6 grader midt på dagen.

Han har en høstdress med tynt fleezefor som holder i massevis ennå

Skrevet

takk for svar! :)

Ullbody / ulltrøye bruker han nesten hele året.

Skrevet

ikke glem at vi faktisk har en årstid der det fortsatt blir varmere utpå dagen.ikke kjekt og være en aktiv unge med to lag på (kanskje tre med dress)når det blir 10-17 grader i sola...

nei, her venter vi så lenge som mulig gitt.bor i trøndelag, og når temperaturen midt på dagen er sånn rundt 4-5 grader,da er det på tide med et lag til.

synes nå jeg iallefall!

Anonymous poster hash: 2c993...e39
Skrevet

Godt poeng #6. Han har uansett en stilongs liggende i bhg, om det skulle bli kaldt.

Skrevet

Bor i trøndelag vi også, og den siste tiden har vi hatt gode varme dager. er litt kjølig om morgenen men det blir for varmt med strømpiser utover dagen. barna har dog både stilongs og tynn ulldress liggende i skapet i barnehagen som de kan bruke på dager det blir veldig kaldt =)

Skrevet

Har stillongs i barnehagen, men har ikke hatt på noe enda. Bor i trøndelag, og det er sol og deilig på dagtid, selv om det er nesten frost om morgenen. Men jeg skal ta det opp til vurdering igjen i helgen, så kanskje det blir litt varmere klær på mandag. Det er helt i grenseland nå i alle fall, og hver dag krever ny vurdering ;) 

Skrevet

Dette er like vanskelig hvert år. Enda jeg har tre barn. 2-åringen har jeg vært litt i tvil om. Men, hun har som regel regnbukse eller parkdress på, så da blir det for varmt med strømpis enda.

Skrevet

Bor i Akershus, hadde på strømpebukse på begge barnehagebarna i dag.

Anonymous poster hash: c7a13...a9b

Skrevet

Bor også i Akershus.....her er det sol og 21 grader nå. Håper bhg tar av strømpebuksa på ungene dine. For tenk å løpe rundt det i denne temperaturen

Anonymous poster hash: 5b267...24b

Skrevet

Når det er kaldt!

Anonymous poster hash: 9a8d9...e1a

Skrevet

Bor også i Akershus.....her er det sol og 21 grader nå. Håper bhg tar av strømpebuksa på ungene dine. For tenk å løpe rundt det i denne temperaturen

Anonymous poster hash: 5b267...24b

Enig. Bor også i Akershus. Det var kaldt i dag, men nå er det sol og varmt. Men blir fort kaldt nå, så får vurdere det til uka.

Anonymous poster hash: 6041d...397

Skrevet

Bor i Tromsø, og her er det oppunder 20 grader, så poden har ikke begynt med longs ennå.

Anonymous poster hash: 6415f...923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...