Gå til innhold

Hva gjør dere i rugetiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er sykmeldt i rugetiden. Tar det med ro og går litt turer. Tar mye tran og vitaminer( gjør dette utenom rugetid også). Har tatt litt aktupunktur, men det har ikke gitt noen resultater. Jeg orker rett og slett ikke jobbe da jeg blir sliten av IVF og sover mye dårlig. Mellom forsøkene er jeg flink til å trene.

skal ikke ruge før neste uke, men er sykmeldt hele perioden og har blitt fortalt at det er lurt å gå turer, men også ta det med ro :) men samme som Vizzy så blir jeg sliten av behandlingen og sover skikkelig dårlig....

Me too skal ruge forhåpentligvis fra imrg av. Jeg er ikke sykemeldt -men kjenner det hadde vært deilig å kunne tatt det m ro, er veldig sliten. samtidig er det viktig å ha noe å gjøre så man ikke blir helt gaaaal og at tiden går sakte. Har du kontor jobb, gode kollegaer og grei sjef så er det kanskje lurt å jobbe og få tankene over på noe annet? Kanskje jobbe 50%. Jeg planlegger å trene moderat i rugeperioden og så går jeg til akupunktur. Gjorde det sist og ble gravid så nå må jeg liksom repetere den "oppskriften" der ;) . Tar vitaminer og tran og q10 - gjort det i noen måneder nå.

er viktig å ha noe å gjøre i rugetiden ja, ellers går man nok på veggen  ;)  gjør jo det selv i sprøytetiden jeg så  ;)  har prøvd tv, film, strikking, pusslespill, spill.... men sliter med å klare å holde konsentrasjonen lenge nok mens man har bivirkningene til sprøytene

Jeg skal ha innsett igjen på tirsdag og skal ikke sykmelde meg. Jeg skal på jobb som vanlig, men tar det med ro da! :) og så jobber jeg bare 50% så blir korte dager da jeg er på jobb ca 4 timer bare:) men veldi godt og kunne ha rolige dager mens man er ruger:) jeg skal ha fryseforsøk igjen og kjører nokk samme regime som sist med fotbad hver kveld og varmeflaske på magen, spiser sunt og holder meg unna cola i denne perioden da;) siden jeg har blitt gravid på 2 av de 3 siste innsettene, men mistet begge gangene, kjører jeg nå på med en halv tablett dispril fra innsetting. Noen som har brukt dispril under forsøk og har noen erfaringer og komme med? :)

Annonse

Jeg er sykemeldt siden jeg kan få så mye vondt etter uttak og mens jeg går på støttemidler etter innsetting. Vurderer å være sykemeldt kun 1 uke etter innsetting denne gangen hvis jeg føler meg relativt greit.

Spørsmål til dere ladies. Hvilke vitaminer tar dere ift IVF?

Er det flere som er mye mer sulten enn vanlig? Eller er det bare meg :P spiste middag for halvannen time siden og er allerede sulten....

Jeg er på rugedag 7 og har lagt merke til at jeg er sulten hele tiden, jeg også! Er vel en bivirkning av medisinene, sikkert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...