Gå til innhold

Skal jeg ringe legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid uke 33, og jeg har klødd meg gjennom hele sv.skapet. I perioder har det gitt seg litt, men nå r det tilbake for fullt. Begynner intenst på kvelden og varer hele natta. Jeg klør også inni hendene og under bena, men ikke mest der- det er likt overalt. Burde jeg ringe og få tatt lever og galle prøve??

Anonymous poster hash: 7937d...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hva slags prøver du bør ta, men er du bekymret synes jeg helt klart at du bør ringe legen ^_^

Skrevet

GI MEG STYRKE!!!!!!!!!!!!!!!!

Ring nå for pokker legen om du er bekymret.

Anonymous poster hash: cbeeb...8d1
Skrevet

Beklager krasst svar. Men helsa er noe man bør ta på alvor. Jeg blir så oppgitt når folk spør om de bør ringe legen. Er det ikke bare å ta en telefon da?

Anonymous poster hash: cbeeb...8d1
Skrevet

Beklager krasst svar. Men helsa er noe man bør ta på alvor. Jeg blir så oppgitt når folk spør om de bør ringe legen. Er det ikke bare å ta en telefon da? Anonymous poster hash: cbeeb...8d1

Enig åsså her inne. Er vi leger ?

Anonymous poster hash: caea0...d13

Skrevet

Svar så krast du bare vil du ;)

Joda, det er selvfølgelig bare å ringe- og jeg gjør nok det også.

Men dette er det mange som har erfaring med, som antakeligvis kunne gitt meg en pekepin på om det er no vits eller ikke.

#smil til verden og verden smiler igjen#

Hi

Skrevet

Beklager krasst svar. Men helsa er noe man bør ta på alvor. Jeg blir så oppgitt når folk spør om de bør ringe legen. Er det ikke bare å ta en telefon da? Anonymous poster hash: cbeeb...8d1

Enig åsså her inne. Er vi leger ?

Anonymous poster hash: caea0...d13

Hm, kanskje det?! ;)

Skrevet

Med tanke på holdningen til enkelte legesekretærer, syns jeg ikke det er rart at folk ofte forhører seg her inne først, selv om det av og til er innlysende hva man skal gøre.

Husker for eksempel selv da jeg var gravid første gangen, og fikk blødninger i første trimester. "Alle" nettsteder og bøker sier at man skal ta kontakt med lege for å sjekke ut blødninger, men da jeg redd og lei meg ringte legekontoret fikk jeg bare en svært sur og sukkende tilbakemelding om at "Og hva mener du vi skal gjøre med det, da?". Takk for den, du! Jeg har svært høy terskel for å kontakte lege, og dette førte til at da det samme skjedde på et mye senere tidspunkt i graviditet nr 2, satt jeg og gråt foran telefonen i en time, før jeg turte å belemre legekontoret med mine bekymringer. Og, ja, før jeg gjorde spurte jeg faktisk her inne...

Anonymous poster hash: 70e5f...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...