Gå til innhold

Ville du kjøpt denne lampen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster en slik her i Norge da? Ser at lampe og frakt kommer på over 500 kr. Og så kommer moms i tillegg og tollgebyr. Så denne lampa vil sikkert komme på omlag 700 kr.

Men hvis jeg hadde funnet en lampe som jeg likte og den var billigere enn i Norge så hadde jeg slått til:)

Anonymous poster hash: 1a632...6b5

Skrevet

Ser forresten at personen som selger den bare har 95.4 % positiv tilbakemelding. Ville styrt unna!

Anonymous poster hash: 1a632...6b5

Skrevet

Ser forresten at personen som selger den bare har 95.4 % positiv tilbakemelding. Ville styrt unna!Anonymous poster hash: 1a632...6b5

Den koster egentlig 2350kr i Norge. Styrt unna? Hva mener du, hvor mye må en ha for å ikke styre unna? Du skjønner jeg er ny på dette her, aldri handlet på ebay, kom bare over den lampen her om dagen. Hva burde jeg passe på?

Anonymous poster hash: 0ce65...02a

Skrevet

Ser forresten at personen som selger den bare har 95.4 % positiv tilbakemelding. Ville styrt unna!Anonymous poster hash: 1a632...6b5

Den koster egentlig 2350kr i Norge. Styrt unna? Hva mener du, hvor mye må en ha for å ikke styre unna? Du skjønner jeg er ny på dette her, aldri handlet på ebay, kom bare over den lampen her om dagen. Hva burde jeg passe på?

Med så stor prisforskjell ville jeg regnet med at den ikke er "ekte"... du risikerer at lampa kommer fram og er bitteliten eller veldig tydelig fake....

Skrevet

Spør selger om han vil skrive verdin på 30 $.

Anonymous poster hash: c144b...f04

Skrevet

Vær også obs på stikkontakten...Kanskje den er anderledes og må byttes ut?

Skrevet

Shippes fra Hong Kong, dvs mest sannsynlig fake. Du vet heller ingenting om kvalitet, og på elektriske varer kan det bli en brannfelle. Ville nok ikke kjøpt den av sikkerhetshensyn, selv om jeg har kjøpt mye tull fra Hong Kong før ;)

Skrevet

Da tror jeg at jeg lar det være. Den må jo være fake, siden den er så billig. For meg spiller det ikke så stor rolle om det er fake eller ei, for det er en såpass dyr lampe, at jeg ikke har råd til den. Men som dere sier, det kan være mange ting som kan være galt, så smart å la være.

Skrevet (endret)

Ville ikke kjøpt av noen med under 99. Helt sikkert fake vare, ingen kommunikasjon når du skal klage osv. Endret av Berta_78
Skrevet

Søk på google etter fake kartell bourgie- har kjøpt fra en elektro/ lampebutikk i Stavanger. Betalte ca halv pris i forhold til ekte kartell. Har to orginale ekte bourgielamper og to fake- eneste synlige forskjellen er kartell-logoen på stetten på den orginale :). Lampene er kjempefine- lykke til :)

Skrevet

Kjøper ikke elektriske artikler fra utlandet med mindre de kan bekrefte at det er CE merket.

Anonymous poster hash: d4c5d...804

Skrevet

Hvor mye % skal selgeren ha, for at dere skal handle fra dem? Jeg har kjøpt puter og ei klokke, og den ene har 99% og den andre 100%, begge har mange stjerner.

Skrevet

Til den prisen er den selvsagt en replica lampe. Jeg har en slik fake en selv. Digger den. Men, den er kjøpt (på nett) i landet jeg bor og har derfor riktig støpsel. Hvis de leverer til Norge kan det hende de kan levere med norsk støpsel også? Ville sjekket først.

Anonymous poster hash: b5f0a...64c

Skrevet

synes absolutt ikke den er noe fin, plastikklampe? også er den en sånn hipp sak som man liksom skal vise frem for å vise hvor hipp man er og da mister jeg heelt lysten.. om den nå viser seg å være fake, da prisforskjellen er såpass stor, er det bare flaut å kjøpe den.. å liksomflotte seg med billig fake er vel ikke særlig stilig=)?

Skrevet

Kjøper ikke elektriske artikler fra utlandet med mindre de kan bekrefte at det er CE merket. Anonymous poster hash: d4c5d...804

CE merke får du på fake produkt.

Anonymous poster hash: c144b...f04

Skrevet

Nei, jeg ville ikke kjøpt den, men heller en ekte kartell :) har den som er gjennomsiktig, digger den :)

Anonymous poster hash: fb441...6cd

Skrevet

synes absolutt ikke den er noe fin, plastikklampe? også er den en sånn hipp sak som man liksom skal vise frem for å vise hvor hipp man er og da mister jeg heelt lysten.. om den nå viser seg å være fake, da prisforskjellen er såpass stor, er det bare flaut å kjøpe den.. å liksomflotte seg med billig fake er vel ikke særlig stilig=)?

Du ser vel at jeg har svart at jeg ikke skal kjøpe den allikevel? ;)

Skrevet

beklager! leser aldri anonymkoder,ikke meningen å gni noe inn=)

Skrevet

beklager! leser aldri anonymkoder,ikke meningen å gni noe inn=)

Ingen skade skjedd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...